8.2 C
Karditsa
Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024

Ζαχαροπλαστείο του Βόλου, ανάμεσα στα δέκα καλύτερα της Ελλάδας

Διαβάστε επίσης:

Ένα από τα δέκα καλύτερα ζαχαροπλαστεία στην Ελλάδα βρίσκεται στον Βόλο, σύμφωνα με τα Best Greek Food Awards 2019. Το ζαχαροπλαστείο Στύλλας έφερε στην πόλη ακόμα μία διάκριση.

Ο θεσμός

- Advertisement -

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μέσα από το θεσμό των Best Greek Food Awards (BGFA) οι επισκέπτες/πελάτες των επιχειρήσεων κρίνουν και βραβεύουν τα καταστήματα που παρουσιάζουν υψηλή δημοφιλία ανά περιοχή στην κατηγορία τους.

Ο θεσμός των Best Greek Food Awards (BGFA), είναι ίσως ο πιο αντικειμενικός και αντιπροσωπευτικός για να επιλεγεί μια επιχείρηση, δεδομένου πως οι ίδιοι οι καταναλωτές επισκέπτονται, δοκιμάζουν και κατόπιν κρίνουν την ποιότητα των όσων δοκίμασαν, συνδυαστικά με την σχέση ποιότητας/τιμής, τη φιλικότητα του χώρου αλλά και το service που αντιμετώπισαν ως εμπειρία κατά την επίσκεψή τους.

Tα BGFA χρησιμοποιούν έναν ειδικά διαμορφωμένο αλγόριθμο που συλλέγει πληροφορίες από πηγές όπου καταναλωτές μπορούν να γράψουν ή να δώσουν θετική ψήφο για κάθε επιχείρηση που είναι στον χώρο της εστίασης.

Κατόπιν, έμπειροι τεχνικοί, μελετούν προσεκτικά τυχόν «σφάλματα» που πιθανόν να προκύψουν και τέλος «κρίνουν» την επιχείρηση που θα κερδίσει το βραβείο για τη χρονιά που διανύουμε.

Το διαδίκτυο ως μέσο που χρησιμοποιούν πλέον καθημερινά όλο και περισσότεροι Έλληνες, είναι μια αλάνθαστη πηγή πληροφοριών με πολλές και σημαντικές πληροφορίες για κάθε επιχείρηση που θα μας καθοδηγήσει στο σωστό σημείο για να φάμε, να πιούμε έναν καλό καφέ, να φάμε ένα ξεχωριστό παγωτό ή γλυκό, να γνωρίσουμε επιχειρήσεις που έχουν αντέξει στον χρόνο με τις παραδοσιακές τους γεύσεις ή ακόμα και να γλεντήσουμε μετά τον… γάμο μας (βλ. κατηγορία «κτήματα»).

Τα BGFA είναι ίσως ο μοναδικός θεσμός που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν, διότι το τελικό αποτέλεσμα και ο νικητής για κάθε χρονιά έχει καταγραφεί τους προηγούμενους μήνες μέσα από μηχανές αναζήτησης, εξειδικευμένα portal στον τομέα της εστίασης αλλά και τα social media.

Πως δημιουργήθηκαν τα BGFA

Και όλα αυτά ξεκίνησαν ένα βράδυ Παρασκευής, κάπου στο… κοντινό 2014, όταν μέλη της ομάδας του BGFA αναζητώντας ένα κατάστημα εστίασης με… «αντικειμενικά κριτήρια» και «βραβεύσεις» έπεσε -όντως- σε κατάστημα «βραβευμένο» αλλά όχι με πραγματικά και αντικειμενικά κριτήρια τελικά.

Τα μέλη της ομάδας εκείνο το βράδυ και αφού έφυγαν από το «βραβευμένο» κατάστημα, κατέληξαν να απολαμβάνουν από ένα σάντουιτς σε… καντίνα, αλλά έδωσαν υπόσχεση να αλλάξουν τον τρόπο που θα βρίσκει ο ενδιαφερόμενος ένα πραγματικά βραβευμένο κατάστημα…
πηγή: thenewspaper.gr

Ροή Ειδήσεων

Στην ίδια κατηγορία: