8.2 C
Karditsa
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Ξεκινά η μελέτη για τη βελτίωση του δρόμου Τρικάλων-Καλαμπάκας

Διαβάστε επίσης:

Στη βελτίωση του δρόμου που συνδέει τα Τρίκαλα με την Καλαμπάκα οδηγεί η σύμβαση της μελέτης που υπέγραψε σήμερα στη Λάρισα ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.
«Υπογράφουμε σήμερα τη σύμβαση της μελέτης που οδηγεί στην αναβάθμιση του δρόμου από την έξοδο της πόλης των Τρικάλων (κυκλικός κόμβος Δέλτα Καλαμπάκας) ως την είσοδο της Καλαμπάκας (ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση του ΟΣΕ) συνολικού μήκους 16,2 χλμ» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. «Η μελέτη περιλαμβάνει την κατασκευή κύριας αρτηρίας και παράπλευρου δικτύου εκατέρωθεν της οδού καθώς και την κατασκευή πέντε νέων κυκλικών κόμβων στη θέση των πέντε υπαρχόντων ισόπεδων τετρασκελών κόμβων. Με το συγκεκριμένο έργο ολοκληρώνουμε τον άξονα Τρίκαλα – Καλαμπάκα με την κατασκευή δικτύου παραπλεύρων οδών και τη βελτίωση της υφιστάμενης οδού. Αλλάζουμε την αρχιτεκτονική εικόνα στην περιοχή, δημιουργούμε συνθήκες μεγαλύτερης ασφάλειας για τους χρήστες της οδού, βελτιώνουμε την κίνηση, δίνουμε μεγαλύτερη αξία στις παρόδιες ιδιοκτησίες. Πρόκειται για ένα δρόμο που οδηγεί σε έναν από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς της χώρας τα Μετέωρα και χρησιμοποιείται κάθε χρόνο από χιλιάδες επισκέπτες της περιοχής ενώ παράλληλα συνδέει τη Θεσσαλία με την Ήπειρο Σε συνεργασία τον Αντιπεριφερειάρχη Χρήστο Μιχαλάκη και τις Τεχνικές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Θεσσαλίας έχουμε ήδη σε εξέλιξη τη μελέτη για την αστικοποίηση της περιφερειακής οδού στα Τρίκαλα, από τον κυκλικό κόμβο που κατασκεύασε η Περιφέρεια Θεσσαλίας στο Μεγαλοχώρι μέχρι το Δέλτα Καλαμπάκας. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας έχει τις περισσότερες εν εξελίξει μελέτες στη χώρα» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.

Η μελέτη βελτίωσης του δρόμου Τρικάλων – Καλαμπάκας

- Advertisement -

Η προς ανάθεση μελέτη αφορά την εκπόνηση συγκοινωνιακών μελετών σε στάδιο οριστικής καθώς και των αντίστοιχων υποστηρικτικών τους μελετών, για την βελτίωση του οδικού τμήματος τον κυκλικό κόμβο Δέλτα Καλαμπάκας (Χ.Θ. 2+880) έως την ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση του ΟΣΕ εντός της πόλης της Καλαμπάκας (περί τη Χ.Θ. 19+000), μήκους περί τα 16,20km του τμήματος της Ε.Ο. 6 Τρίκαλα – Καλαμπάκα.

Το υπό μελέτη οδικό τμήμα έχει μήκος περί τα 16,20km, από τον κυκλικό κόμβο Δέλτα Καλαμπάκας (Χ.Θ. 2+880) έως την ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση του ΟΣΕ εντός της πόλης της Καλαμπάκας (περί τη Χ.Θ. 19+000). Η διατομή της υφιστάμενης οδού είναι μεταβαλλόμενη. Το αρχικό τμήμα είναι ενιαίου οδοστρώματος με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, στη συνέχεια, μετά τον Ι/Κ Ράξας, είναι διαχωρισμένης κυκλοφορίας με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και μετά την ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση Θεόπετρας είναι πάλι ενιαίας κυκλοφορίας. Το τμήμα από τον Κ3 Δέλτα Καλαμπάκας έως τη Θεόπετρα είναι κατασκευασμένο. Το τμήμα από την ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση Θεόπετρας έως την ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση Καλαμπάκας, θα μελετηθεί σε οριστικό επίπεδο η αρτηρία και το παράπλευρο δίκτυο.

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Η υπό ανάθεση μελέτη χωροθετείται εντός των διοικητικών ορίων των Δήμων Τρικκαίων και Μετεώρων, της ΠΕ Τρικάλων στην Περιφέρεια Θεσσαλίας. Στην παρούσα μελέτη προβλέπεται:

• η μελέτη σε οριστικό επίπεδο οδού και παραπλεύρων οδών εκατέρωθεν από τη Χ.Θ. 15+790 έως τη Χ.Θ. 19+000 περίπου και η μελέτη σε οριστικό επίπεδο των παράπλευρων οδών από Χ.Θ. 2+880 έως Χ.Θ. 15+790 της υφιστάμενης οδού, όπου αυτό απαιτείται, είτε για την ολοκλήρωσή τους είτε για τη βελτίωσή τους και είναι δυνατό,

• η μελέτη σε οριστικό επίπεδο 5 Ι/Κ,

• η προκαταρκτική επεξεργασία & προγραμματισμός αναγκαιουσών ερευνών και η μελέτη μίας γέφυρας σε οριστικό επίπεδο στην ASR,

• η μελέτη σήμανσης & ασφάλισης στο σύνολο της αρτηρίας και των Ι/Κ,

• οι υποστηρικτικές μελέτες (τοπογραφικές, περιβαλλοντικές, γεωλογικές, γεωτεχνικές μελέτες & έρευνες, υδραυλικές, Η/Μ, ΣΑΥ-ΦΑΥ)

Κύριο αντικείμενο της παρούσας είναι η μελέτη αρτηρίας και παράπλευρου δικτύου εκατέρωθεν αυτής από Χ.Θ. 15+790 έως τη Χ.Θ. 19+000 περίπου (Θεόπετρα – Καλαμπάκα) και η μελέτη για την ολοκλήρωση του παράπλευρου οδικού δικτύου από Χ.Θ. 2+880 έως Χ.Θ. 15+790 της υφιστάμενης οδού.

Ο άξονας της κύριας αρτηρίας δεν πρόκειται να τροποποιηθεί. Στην κύρια αρτηρία θα μελετηθεί εκ νέου η σήμανση και ασφάλισή της και τα υδραυλικά στο σύνολό της. Στο πλαίσιο της μελέτης του συγκοινωνιακού έργου θα μελετηθεί η μετατροπή πέντε (5) ισόπεδων τετρασκελών κόμβων κόμβων (Ι/Κ) που έχουν ρύθμιση με φωτεινή σηματοδότηση σε κόμβους κυκλικής κίνησης (Κ3).

Το έργο που θα προκύψει από την προς ανάθεση μελέτη είναι η ολοκλήρωση του άξονα Τρίκαλα – Καλαμπάκα της Ε.Ο.6 με την ολοκλήρωση της κατασκευής δικτύου παραπλεύρων οδών και τη βελτίωση του υφιστάμενου οδικού τμήματος.

Ροή Ειδήσεων

Στην ίδια κατηγορία: