8.2 C
Karditsa
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

«Στελεχώνεται το τμήμα ένταξης Αργαλαστής από 1η Μαρτίου»

Διαβάστε επίσης:

Με παρέμβαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και βουλευτή Μαγνησίας κ. Ζέττας Μ. Μακρή, το τμήμα ένταξης της Αργαλαστής στελεχώνεται με αναπληρωτή εκπαιδευτικό – φιλόλογο από την 1η Μαρτίου 2023. Ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός είναι και ο μοναδικός που θα προσληφθεί στην Α’ Μαγνησίας ανάμεσα στους 287 εκπαιδευτικούς κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), οι οποίοι, μέσω της χρηματοδότησης του προγράμματος ΕΣΠΑ για την εξατομικευμένη εκπαίδευση, θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης καθώς και σε τμήματα ένταξης ανά την επικράτεια. 

- Advertisement -

Σημειώνεται ότι η θετική αυτή εξέλιξη ήταν το αποτέλεσμα δίμηνης, εντατικής και εξαιρετικά επίπονης διαδικασίας εξεύρεσης πόρων από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι οποίες και προχώρησαν την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2023 στην πρόσληψη συνολικά 1.464 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Γενική Εκπαίδευση της επικράτειας ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2022-2023.  Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ, οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Τετάρτη 1 έως και την Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023 στις κατά τόπους διευθύνσεις εκπαίδευσης, που θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το τμήμα ένταξης της Αργαλαστής ήταν μεταξύ των πέντε στο Ν. Μαγνησίας, σε σύνολο 40 της επικράτειας, που ιδρύθηκαν, μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο του 2022, σε δημόσιες σχολικές μονάδες τυπικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γενικής και επαγγελματικής κατεύθυνσης. 

Η κ. Μακρή δήλωσε ότι: «Μετά από εντατική, συντονισμένη και μεθοδευμένη προσπάθεια όχι μόνο προχωρήσαμε στην ίδρυση του τμήματος ένταξης της Αργαλαστής αλλά και στην στελέχωσή του παρόλο που η εξεύρεση πόρων χρηματοδότησης ήταν αρκετά επίπονη διαδικασία. Και τούτο γιατί στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων θεωρούμε ότι η ενίσχυση, με κάθε τρόπο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στα σχολεία μας, οποιαδήποτε χρονική στιγμή του διδακτικού έτους, παρέχει σημαντική υποστήριξη όχι μόνο στο γνωστικό αλλά, πρωτίστως, στον κοινωνικό, συναισθηματικό και ψυχολογικό τομέα ανάπτυξης των παιδιών μας με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και δυσκολίες». 

Ροή Ειδήσεων

Στην ίδια κατηγορία: