Προχωρούν με γρήγορο ρυθμό οι εργασίες για την ολοκλήρωση της νέας γέφυρας που χρηματοδοτεί με 1.600.000 ευρώ και κατασκευάζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας στη θέση Χολόρεμα, στην οδό που συνδέει το Αιδίνι με το Κρόκιο. Η παλιά γέφυρα είχε καταρρεύσει υπό την πίεση του κυκλώνα του Ιανού, καθώς σύμφωνα με το ομβριογραφήματα, στην περιοχή καταγράφηκε υετός της τάξης άνω των 200 mm συσωρευτικά, σε συνδυασμό με θυελλώδεις ανέμους άνω των 10 μποφόρ.
« Σε συνεργασία με την Αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας και Σποράδων Δωροθέα Κολυνδρίνη, τους περιφερειακούς συμβούλους και τις τεχνικές μας υπηρεσίες, αποδίδουμε το επόμενο διάστημα στην κυκλοφορία τη νέα και ασφαλή γέφυρα στο Χολόρεμα, ικανοποιώντας την ανάγκη των ανθρώπων που ζουν και εργάζονται στην περιοχή, για ασφαλή μετακίνηση» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. « Αποκαθιστούμε τις δημόσιες υποδομές που καταστράφηκαν από το πέρασμα του Ιανού και ακολουθούμε το δόγμα Build Back Better, δηλαδή έχουμε μια στρατηγική στόχευση ώστε να αντιμετωπίσουμε με τον καλύτερο τρόπο μελλοντικούς κινδύνους από την κλιματική αλλαγή και τα ακραία καιρικά φαινόμενα, τα οποία στο εξής, όπως αποδεικνύει η ζώσα πραγματικότητα, εκδηλώνονται όλο και πιο συχνά και απρόβλεπτα» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Η νέα γέφυρα είναι ενός ανοίγματος Ι=32.00μ και πλάτους καταστρώματος 10,00μ. Αποτελείται από δύο λωρίδες κυκλοφορίας 2Χ3,6=7,20μ και δύο πεζοδρόμια εκατέρωθεν πλάτους 2Χ1,40=2,80μ. Το ύψος του φορέα ανέρχεται σε 2,20μ. Ο οριζόντιος φορέας της οδογέφυρας είναι πέντε προκατασκευασμένοι δοκοί σχήματος Τ προεντεταμένοι ύψους 2,00μ έκαστος. Το κατάστρωμα συμπληρώνεται με πλάκα 0,20μ από Οπλισμένο Σκυρόδεμα όπου διαστρώνεται η Άσφαλτος κυκλοφορίας μέσου πάχους 0,20μ. Το κατάστρωμα εδράζεται σε ακρόβαθρα με πτερυγότοιχους τα οποία μέσω δύσκαμπτων κεφαλόδεσμων θεμελιώνονται μέσω πασσάλων κυκλικής διατομής 1,20μ διάμετρο και βάθους περί τα 25,00μ. Χρησιμοποιείται προεντεταμένο σκυρόδεμα C35/45 για τον φορέα, ενώ τα βάθρα και οι πάσσαλοι κατασκευάζονται ν από σκυρόδεμα κατηγορίας C30/37.?
Για την εξασφάλιση της Υδραυλικής διατομής γίνεται ανύψωση της ερυθράς του δρόμου στην θέση της γέφυρας κατά 0,40μ προκειμένου να κατασκευασθούν τα απαραίτητα έργα οδοποιίας. Επίσης κατασκευάζονται τα απαραίτητα έργα διευθέτησης του χειμάρρου και προστασίας της οδογέφυρας. Οι εργασίες της κατασκευής του νέου τεχνικού γεφύρωσης συμπληρώνονται με τις εργασίες ασφαλτόστρωσης, τις εργασίες σήμανσης και ασφάλειας της οδού (διαγράμμιση, σήμανση στηθαία) καθώς και του απαραίτητου ηλεκτροφωτισμού.