8.2 C
Karditsa
Τετάρτη, 8 Μαΐου, 2024

Ανθεί η διανομή κατ’ οίκον στη Λάρισα

Διαβάστε επίσης:

Της Λένας Κισσάβου
Λόγω των συνθηκών καραντίνας, η διανομή κατ’ οίκον λαμβάνει αυξητικές τάσεις στη Λάρισα, με τους περισσότερους επαγγελματίες να έχουν προετοιμαστεί ανάλογα, ώστε να ανταπεξέλθουν στις νέες ανάγκες των πελατών τους.

- Advertisement -

Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις, αναρτούν στις πόρτες των εισόδων τους ανακοινώσεις, στις οποίες πληροφορούν τους πελάτες τους ότι κάνουν διανομή κατ’ οίκον, και τείνουν να αναπτύξουν καλύτερα αυτή την υπηρεσία, χωρίς να χρεώνουν επιπλέον κόστος.
Αυτό παρατηρείται από τα μεγάλα παντοπωλεία και σούπερ-μάρκετ, τα κρεοπωλεία, ιχθυοπωλεία, αρτοποιεία, μέχρι και τα ψιλικατζίδικα της γειτονιάς.
«Εκρηκτική» χαρακτηρίζει την αύξηση ζήτησης της διανομής κατ΄ οίκον από τους Λαρισαίους ο Γιάννης Μέρχας, ιδιοκτήτης ιχθυοπωλείου-έτοιμου φαγητού ψαρικών, ενώ αντίστοιχα ο κ. Δημήτρης Ζιώγας, ιδιοκτήτης κρεοπωλείου κάνει λόγο για αυξητική τάση μεν, της παράδοσης προϊόντων στο σπίτι, αλλά παρατηρεί «πως παράλληλα και η φυσική παρουσία του πελάτη, διατηρείται στα ίδια επίπεδα, με την προ-καραντίνας περίοδο». Τη διανομή κατ’ οίκον, αναπτύσσουν και αρτοποιεία στη Λάρισα, αλλά σε μικρότερο εύρος, καθώς όπως αναφέρει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρτοποιών ν. Λάρισας, κ. Μιχ. Μούσιος: «Το μεγαλύτερο ποσοστό πελατών προτιμά να πηγαίνει στον φούρνο να αγοράσει το ψωμί και μόνο σε ειδικές περιπτώσεις πελατών διανέμεται στο σπίτι, όπως σε ευπαθείς ομάδες που αποφεύγουν να βγουν από την οικία τους».
ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ ΜΕ …ΜΕΤΡΟ
Αναλυτικότερα, ο κ. Ζιώγας μιλώντας στην «Ε», υποστηρίζει ότι «κατά τη διάρκεια της πρώτης καραντίνας, παρατηρήθηκε αύξηση της λιανικής πώλησης, με σταθερή την εμφάνιση της φυσικής παρουσίας πελατών στο κατάστημα. Σε αυτήν την καραντίνα, διαπιστώνω ότι οι καταναλωτές κατανόησαν καλύτερα τη σοβαρότητα της κατάστασης της υγειονομικής κρίσης και συμπεριφέρονται πιο συγκρατημένα…
Απ’ την άλλη και οι αγορές τους κινούνται στο ίδιο μοτίβο, γεγονός που θεωρώ ότι απορρέει από μια ανασφάλεια που υπάρχει για την οικονομία γενικότερα, όταν πολλοί επαγγελματικοί κλάδοι είναι για δεύτερη φορά σε αναστολή…».
Αντίστοιχα, παρατηρεί μια τάση σταθεροποίησης, των παραγγελιών που γίνονται για παράδοση προϊόντων στο σπίτι και τονίζει: «Επειδή διαθέτουμε πολλά προϊόντα κρέατος, που προφέρονται μαριναρισμένα και έτοιμα να μπουν στον φούρνο ή στην κατσαρόλα, οι πελάτες θέλουν να τα βλέπουν από κοντά. Το ότι αυξάνεται η ζήτηση για τη διανομή τους στο σπίτι, είναι διπλά σημαντικό για μας, διότι δείχνει και την εμπιστοσύνη του κόσμου, για το προϊόν που θα του προσφέρουμε χωρίς να είναι ο ίδιος στο κατάστημα να το δει».
ΑΝΑΡΠΑΣΤΑ ΤΑ ΨΑΡΙΑ
Αύξηση της τάξεως του 70%, στη ζήτηση διανομής νωπών ψαρικών ή ψητών, τηγανιτών και μαγειρευτών ψαρικών, στα σπίτια, διαπιστώνει ο κ. Γιάννης Μέρχας, υποστηρίζοντας πως «αυτό συνέβη και στη διάρκεια της πρώτης, αλλά και στη δεύτερη καραντίνα σήμερα».
Σημειώνει «ότι ο κόσμος το θεωρεί ευκολία να παραγγείλει στο σπίτι, χωρίς να χρειαστεί να πάρει το αυτοκίνητό του ή να στείλει μήνυμα για να μετακινηθεί» και τονίζει πως «οι παραγγελίες γίνονται από άτομα που διαμένουν σε κάθε γωνιά της Λάρισας και όχι μόνο στην ευρύτερη περιοχή που λειτουργεί το κατάστημά μας.
Μας τηλεφωνούν ακόμη και από τη Γιάννουλη και τη Νίκαια…
Οι περισσότερες παραγγελίες γίνονται από οικογένειες, που βάζουν στη διατροφή τους ψάρι τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Προτιμούν να το παραγγείλουν για να μη μυρίσει και το σπίτι όταν το τηγανίζουν ή το μαγειρεύουν».
πηγή: eleftheria.gr

Ροή Ειδήσεων

Στην ίδια κατηγορία: