Συντονισμένες κινήσεις από την Περιφέρεια Θεσσαλίας για τη σύνδεση του Ε-65 με την Εγνατία οδό.
Συγκεκριμένα και όπως καταγράφει το trikalavoice.gr ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός και ο αναπληρωτής αυτού Χρήστος Μιχαλάκης είχαν σειρά επαφών τις τελευταίες μέρες σε Ελλάδα και Ευρώπη, πείθοντας αξιωματούχους για το αναγκαίο της ολοκλήρωσης του αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδας Ε-65.
«Η κυβέρνηση θέλει να προχωρήσει το έργο και το αποδεικνύει στην πράξη, όχι στα λόγια» λένε οι δύο άντρες, υπογραμμίζοντας ότι και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων είναι θετική για τη χρηματοδότηση του έργου.
Μάλιστα σε σύσκεψη με τον αρμόδιο υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή, τον υφυπουργό Γιάννη Κεφαλογιάννη και τον γενικό γραμματέα Υποδομών Γιώργο Καραγιάννη οι Κώστας Αγοραστός και Χρήστος Μιχαλάκης έθεσαν υπόψιν τους την παρέμβασή τους προς την ευρωβουλευτή Κορίνα Κρέτσου ο με την οποία ζητούν επίσπευση των διαδικασιών έγκρισης ώστε να ολοκληρωθεί ο δρόμος, που έχει στρατηγική σημασία για την ανάπτυξη της Θεσσαλίας αλλά και ολόκληρης της χώρας.
Το βόρειο τμήμα του Ε65, μήκους 70,5 χλμ. και προϋπολογισμού 442,1 εκατ. ευρώ, ξεκινά από τα Τρίκαλα, περνά από Μετέωρα- Καλαμπάκα και καταλήγει στην Εγνατία Οδό, 15 χλμ δυτικά των Γρεβενών. Η προβλεπόμενη διάρκεια κατασκευής του, είναι 36 μήνες.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά του βόρειου τμήματος της Ε65
Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ.
2 Σήραγγες (στο 137ο χλμ & στο 176ο χλμ.)
20 Γέφυρες
11 Άνω & 48 Κάτω Διαβάσεις
3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας)
2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο – Καρπερό)
1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Οξύνεια) και 3 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων (Α/Κ Τρικάλων, Α/Κ Καλαμπάκας, Α/Κ Αγιοφύλλου – Καρπερού)
2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού)
1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων
1 Κτήριο Τροχαίας
πηγή: trikalavoice.gr