Ορκίστηκε Δημοτικός Σύμβουλος Καρδίτσας ο κ. Κωνσταντίνος Μπαρμπούτης, ενώπιον του Δημάρχου Καρδίτσας κ. Βασίλη Τσιάκου και του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Θωμά Κοντου. Η ορκωμοσία έγινε στο Δημαρχείο. Ο κ. Μπαρμπούτης, ως πρώτος επιλαχών, παίρνει τη θέση...