8.2 C
Karditsa
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Ο δεσμός των φιλάθλων με την ομάδα τους

Διαβάστε επίσης:

Η κρίση που προκάλεσε η πανδημία του κορονοϊού έβαλε… φρένο σε πολλές πτυχές της κοινωνίας και ανάγκασε τους ανθρώπους να μείνουν μακριά από τους αγαπημένους τους για πάνω από δύο μήνες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου οι ομάδες της LaLiga έκαναν ό, τι μπορούσαν για να υποστηρίξουν τους φιλάθλους τους και τις τοπικές κοινότητες με μια σειρά δημιουργικών πρωτοβουλιών. Μια νέα ιδέα από την Θέλτα εστίασε στην ευαισθητοποίηση και τη συναισθηματική σύνδεση που υπάρει με τους οπαδούς της.

Από τη στιγμή που αναβλήθηκε το ισπανικό πρωτάθλημα, η ομάδα της Γαλικίας ήταν πίσω από διάφορες πρωτοβουλίες αλληλεγγύης, από την δωρεά ιατρικών προμηθειών σε τοπικά νοσοκομεία έως τη συμμετοχή του συλλόγου σε πρότζεκτ με την «Vigo Food Bank». Οι παίκτες της πρώτης ομάδας, μάλιστα, κάλεσαν τους παλαιότερους φιλάθλους του συλλόγου να ελέγξουν την κατάσταση τους και να μοιραστούν ιστορίες.

- Advertisement -

Για να σηματοδοτήσει την επιστροφή στην κανονικότητα, ο σύλλογος δημιούργησε μια καμπάνια με τίτλο «Το δεύτερο πράγμα που θα κάνω», η οποία διερευνά μερικά από τα μεγαλύτερα πάθη των φιλάθλων του και αντικατοπτρίζει τον διαρκή ρόλο του ποδοσφαίρου στη ζωή μετά την πανδημία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΌ 200.000 VIEWS ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

«Οι φίλαθλοι μας, όπως και ο υπόλοιπος κόσμος, έχουν μείνει μακριά από τα αγαπημένα τους πρόσωπα για πολλές εβδομάδες και το πρώτο πράγμα που θέλουν να κάνουν το συντομότερο δυνατό είναι να πάνε και να τους αγκαλιάσουν», σχολίασε το τμήμα μάρκετινγκ και επικοινωνίας του συλλόγου. «Θέλαμε να μάθουμε το επόμενο πράγμα που σχεδίαζαν να κάνουν, προκειμένου να μοιραστούμε θετικά μηνύματα ελπίδας και να δείξουμε το πάθος που έχουν οι άνθρωποι για το σύλλογο».
Ο σύλλογος δημιούργησε έναν ιστότοπο όπου οι θαυμαστές κλήθηκαν να μοιραστούν τα σχέδιά τους και να δημοσιεύσουν μηνύματα. Το έργο προωθήθηκε επίσης με ένα βίντεο που μοιράστηκε η Celta Media, το οποίο έλαβε περισσότερες από 200.000 προβολές σε μία μόνο εβδομάδα.
Στο βίντεο, μια γυναίκα λέει σε έναν από τους παππούδες της ότι το πρώτο πράγμα που θα κάνει είναι να μοιραστεί μια αγκαλιά και ότι το δεύτερο θα είναι επίσης μια αγκαλιά, αλλά αυτή τη φορά για να γιορτάσει έναν στόχο της Θέλτα.

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Οι φίλαθλοι ανταποκρίθηκαν και με το παραπάνω στην καμπάνια και όχι μόνο αυτοί που κατοικούν στο Βίγκο. «Η κρίση της υγείας επηρεάζει όλες τις γωνιές του πλανήτη και αυτή η εκστρατεία απευθύνεται σε όλους τους φιλάθλους στις πέντε ηπείρους», συνέχισε ο σύλλογος.
Αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος της αποστολής της Θέλτα για τη δημιουργία συναισθηματικών δεσμών με θαυμαστές, ένα μήνυμα που έγινε σαφές κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, όταν αρκετές υπογραφές, συμπεριλαμβανομένου του Ντένις Σουάρεθ, παρουσιάστηκαν στους θαυμαστές. Αυτές οι οικογενειακές αξίες είναι αυτές που ο σύλλογος προσπαθεί να ενσωματώσει όλο και περισσότερο στην ταυτότητά του.
«Η ανταπόκριση στην εκστρατεία ήταν μέχρι τώρα πολύ θετική», ανακοίνωσε ο σύλλογος. «Είχαμε πάρα πολλά μηνύματα, με ορισμένους οπαδούς να μας λένε ότι θα βάλουν τη φανέλα της ομάδας για να βγουν έξω από το σπίτι και άλλοι ότι θα τραγουδήσουν τον ύμνο του συλλόγου από το παράθυρο»…

ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ

Προς το παρόν, αυτά τα μηνύματα είναι διαθέσιμα στον ιστότοπο, αλλά στο μέλλον ο σύλλογος θα εξετάσει την επιλογή εμφάνισης τους κάπου στις εγκαταστάσεις της ομάδας.
Εκτός από τη σύνδεση με τους οπαδούς του, ο σύλλογος πιστεύει ότι αυτή η νέα πρωτοβουλία έχει δείξει ότι το Βίγκο είναι μια από τις πιο παθιασμένες ποδοσφαιρικά πόλεις στην Ισπανία και στην Ευρώπη.
«Σε αυτές τις στιγμές, όταν δεν μπορούμε να είμαστε σε επαφή όσο συνήθως, θέλουμε να παραμείνουμε μέρος της καθημερινής ζωής των φιλάθλων μας και μέρος της επιστροφής στο νέα κανονικότητα. Γνωρίζουμε ότι μια ομάδα ποδοσφαίρου δεν είναι απλώς μια ομάδα ποδοσφαίρου. Συνδέεται με τη ζωή, το συναίσθημα, την ευτυχία και, μερικές φορές τη θλίψη», συμπλήρωσε η ανακοίνωση του συλλόγου.
Ενώ η κρίση υγείας θα αλλάξει πολλές πτυχές της καθημερινής ζωής, η καμπάνια της Θέλτα αποτελεί μια υπενθύμιση ότι πολλές αξίες, όπως η αγάπη για την ποδοσφαιρική ομάδα, θα αντέξουν στη δοκιμασία του χρόνου.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Ροή Ειδήσεων

Στην ίδια κατηγορία: