8.2 C
Karditsa
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Μήνυμα Ζ. Μακρή για την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Διαφθοράς

Διαβάστε επίσης:

Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας κατά της Διαφθοράς θα ήθελα να επισημάνω την αναγκαιότητα να στεκόμαστε, με αφορμή τις Παγκόσμιες Ημέρες, σε σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τον κόσμο και τα μέλη της Παγκόσμιας Κοινωνίας των Πολιτών, δηλαδή όλους μας.

- Advertisement -

Το θέμα της διαφθοράς, της εξάπλωσής της και της πάταξής της αποτελεί μείζονα προβληματισμό και στόχο για το βιώσιμο μέλλον της ανθρωπότητας.

Και αν μια αναφορά ή μια ανάρτηση προβληματίσει έστω και έναν, που θα το μοιραστεί με έναν ακόμα και εκείνος με ακόμα έναν, έτσι θα μετράμε το κέρδος, που έχει αποκτηθεί με ανοιχτές,  διαφανείς και δημοκρατικές διαδικασίες.

Διεκδικούμε την ενημέρωση και την κινητοποίηση των πολιτών σε θέματα που υποσκάπτουν την σταθερότητα, την πρόοδο και την εξέλιξη της κοινωνίας και μεριμνούμε ώστε η ευαισθητοποίηση των επόμενων γενεών να ξεκινήσει από τα πρώτα, κιόλας, σχολικά χρόνια.

Ενημερώνουμε τα παιδιά μας μέσα από εγκεκριμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και ενέργειες για το φαινόμενο της διαφθοράς και καλλιεργούμε στους μαθητές μας δεξιότητες και κριτήρια, για να αντιμετωπίσουν και να απορρίψουν αντίστοιχες συμπεριφορές, προτάσσοντας, στον αντίποδα, ακεραιότητα, αξιοπρέπεια, σεβασμό, ισονομία, δικαιοσύνη, ισότητα, δημοκρατία.

Δείχνουμε το δρόμο πως να μετατρέψουν τη διαφθορά στη μεγάλη διαφορά που τόσο έχει ανάγκη η κοινωνία.

Το Υπουργείο Παιδείας υποστήριξε και ενέκρινε την πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, για την υλοποίηση εκπαιδευτικής δράσης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Διαφθοράς.

Με στόχο την εξοικείωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών και των μαθητριών σε θέματα διαφθοράς και ακεραιότητας, προτρέπουμε τους εκπαιδευτικούς να αντλήσουν θέματα μέσα από σχετικό εκπαιδευτικό υλικό και να διερευνήσουν με τα παιδιά την εμφάνιση και τις συνέπειες των φαινομένων διαφθοράς για το δημόσιο συμφέρον και την ευημερία της κοινωνίας αλλά και να προσδιορίσουν τις εκφάνσεις της ακεραιότητας σε προσωπικό, τοπικό και δημόσιο επίπεδο, ανάλογα, πάντα, με την ηλικιακή ομάδα των μαθητών. 

Ροή Ειδήσεων

Στην ίδια κατηγορία: