8.2 C
Karditsa
Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024

Μεγάλες αναπτυξιακές προοπτικές για το λιμάνι του Βόλου

Διαβάστε επίσης:

Οι αναπτυξιακές προοπτικές και τα πλεονεκτήματα του λιμένος Βόλου, συζητήθηκαν σήμερα, Παρασκευή 19 Μαρτίου, στη δεύτερη συνεδρίαση των μελών του Συμβουλίου Χρηστών του Λιμένα που έγινε μέσω τηλεδιάσκεψης, υπό την προεδρία του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, Σωκράτη Αναγνώστου.

- Advertisement -

Στον χαιρετισμό της η πρόεδρος της ΟΛΒ Α.Ε., Βίκυ Μήτρου, έκανε λόγο για ένα θεσμικό όργανο, ο ρόλος του οποίου είναι να αποτελεί τη θεσμοθετημένη έκφραση των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του λιμανιού, ώστε να επικοινωνούνται οι απόψεις τους στη διοίκηση του διαχειριστικού φορέα, αλλά και των κυβερνητικών οργάνων που τον εποπτεύουν.

Ο κ. Αναγνώστου ενημέρωσε τα μέλη του Συμβουλίου για τις δράσεις και τις εξελίξεις οι οποίες διαδραματίζονται στον ΟΛΒ, παράλληλα με την επικείμενη ιδιωτικοποίηση του.

Ειδικότερα, έκανε εκτενή αναφορά στις επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό, που προγραμματίζει και προχωρά η Διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου. Όπως δήλωσε «όλα τα μηχανήματά μας, έχουν αγοραστεί πριν το 2000 και βρισκόμαστε σε διαδικασία αγοράς νέων μηχανημάτων. Προχωρήσαμε στην προκήρυξη διαγωνισμού για την προμήθεια ενός γερανού ανυψωτικής ικανότητας 125 τ. προϋπολογισμού 3 εκ. ευρώ, και ενός μηχανήματος διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων προϋπολογισμού 500.000 ευρώ. Το μηχάνημα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ήδη το παραλάβαμε και χρησιμοποιείται, ενώ τον γερανό αναμένεται να τον παραλάβουμε μέχρι τον προσεχή Σεπτέμβριο».

Επίσης, από 1/1/2020 τέθηκε σε λειτουργία εφαρμογή λογισμικού Enterprise Resource Planning (ERP), για την αποτελεσματικότερη οργάνωση, παρακολούθηση κι ανάπτυξη του συνόλου των δραστηριοτήτων του ΟΛΒ Α.Ε.

Ο κ. Αναγνώστου, αναφέρθηκε στο νέο κτίριο της ιχθυόσκαλας και στη λειτουργία του μέσα στον επόμενο μήνα, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπήρξε για την εξέλιξη στο θέμα του υδατοδρομίου και την αναγκαιότητα σύνδεσής του με άλλα κοντινά υδατοδρόμια (Σκόπελος, Αλόννησος, Σκύρος), τη δημιουργία ενός δικτύου υδατοδρομίων, επαναλαμβάνοντας τον καθοριστικό ρόλο που θα διαδραματίσει η δημιουργία υδατοδρομίου και στο παραλιακό μέτωπο της Αττικής.

Ένα σημαντικό έργο για το λιμάνι, χαρακτήρισε ο ίδιος, την επέκταση και ολοκλήρωση της τρίτης προβλήτας καθώς ξεκινάνε οι διαδικασίες για την ανάθεση της μελέτης η οποία χρηματοδοτήθηκε με 350.000 ευρώ από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κι εκτός από τη μεταφορά του σκραπ, που επιβάλλεται από την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, μπορούν να αναπτυχθούν κι άλλες δραστηριότητες, όπως η διακίνηση containers, δεδομένου του μεγάλου χώρου που μπορεί να διατεθεί, πλησίον του προβλήτα για την αποθήκευσή τους.

«Η τρίτη προβλήτα, είναι ιδανικός χώρος για τη δημιουργία car terminal, εκφόρτωση αυτοκινήτων από πλοία (αυτοκινητάδικα), που θα έρχονται από Ασία ή Ευρώπη και θα προορίζονται είτε για Ελλάδα και Βαλκανικές χώρες ή για μεταφόρτωση με προορισμό τον Εύξεινο Πόντο. Πρόκειται για μια προσοδοφόρα δραστηριότητα με σχεδόν μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα» πρόσθεσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΒ Α.Ε..

Στη συνεδρίαση, έγινε γνωστό ότι, προγραμματίζεται μεταξύ άλλων και η κατασκευή νέου επιβατικού σταθμού 1.000τ.μ. που θα ικανοποιεί τις απαιτήσεις του Εγχειριδίου Λειτουργικών Διαδικασιών Συστήματος Εισόδου – Εξόδου (ΣΕΕ) του Συνοριακού Σημείου Διέλευσης (ΣΣΔ) Λιμένα Βόλου, καθώς βάσει της Συνθήκης Σένγκεν που έχει υπογράψει η χώρα μας, τα λιμάνια θα πρέπει να πληρούν ορισμένες προϋποθέσεις για τον έλεγχο των επιβαινόντων σε πλοία, κρουαζιερόπλοια, υδροπλάνα και ιδιωτικά σκάφη που προέρχονται από χώρες εκτός Σένγκεν.

Επίσης ο ΟΛΒ βρίσκεται σε συνεργασία με την ΕΡΓΟΣΕ και αναμένονται προτάσεις, ώστε το σιδηροδρομικό δίκτυο να έχει πρόσβαση όχι μόνο στην πρώτη προβλήτα όπως παλιά, αλλά και στη δεύτερη και στην τρίτη μετά την ολοκλήρωσή της, ενώ ιδιαίτερη μνεία έγινε και στο προσωπικό του Οργανισμού για την αφοσίωση και προσήλωσή που επιδεικνύει.

Στη συνεδρίαση συζητήθηκαν θέματα τιμολογιακής πολιτικής του νέου γερανού, κρουαζιέρας, yachting, κατασκευής και λειτουργίας μαρίνας, θέματα πρόσβασης του σιδηροδρόμου στο λιμάνι, ζητήματα διαχείρισης και προστασίας του περιβάλλοντος και τα μέλη του Συμβουλίου, αναφέρθηκαν στην αναγκαιότητα ανάπτυξης του λιμανιού κι αναβάθμισης υπηρεσιών από πλευράς του Λιμένος Βόλου.
πηγή: ertnews.gr

Ροή Ειδήσεων

Στην ίδια κατηγορία: