8.2 C
Karditsa
Τρίτη, 28 Ιουνίου, 2022

KPMG: Σε νέα μονοπάτια το ελληνικό λιανικό εμπόριο

Διαβάστε επίσης:

Πλήρης οδηγός για Power Pass, Fuel Pass και αντικατάσταση ηλεκτρικών συσκευών

Λίγες ημέρες απομένουν ακόμη για την υποβολή αιτήσεων για το Power Pass, με τη συμμετοχή να είναι...

Τέταρτη δόση εμβολίου: Ανοίγει η πλατφόρμα για τις ηλικίες 30-59 ετών

Σήμερα, Δευτέρα 27 Ιουνίου, θα ανοίξει η πλατφόρμα για τον εμβολιασμό κατά της...

Σε νέα μονοπάτια θα οδηγηθεί το λιανικό εμπόριο με γνώμονα τις τεχνολογικές ανακαλύψεις και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών μετά την πανδημία, σύμφωνα με τη μελέτη “The Future of Retail Sector” της KPMG για την ελληνική αγορά.

Σύμφωνα με τα βασικά ευρήματα της έρευνας, παρά τις συνέπειες της πανδημίας, την 5ετια 2015-2020, το ελληνικό λιανικό εμπόριο σημείωσε μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) του κύκλου εργασιών ίσο με 5,6%. Το λιανικό εμπόριο είναι ο 2ος σημαντικότερος εργοδότης για την ελληνική οικονομία, απασχολώντας περίπου το 10,6% του συνόλου του απασχολούμενου προσωπικού.

Εκτός από τους υποτομείς παντοπωλείου (Grocery) και ηλεκτρονικών ειδών, οι υπόλοιποι υποτομείς λιανικής κατέγραψαν πτώση πωλήσεων το 2020.
Σύμφωνα μα την έρευνα, η πανδημία του COVID-19 μεταμόρφωσε το λιανικό εμπόριο με διάφορους τρόπους, οδηγώντας στην άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, επαναπροσδιορίζοντας τις συνήθειες και τις προτεραιότητες των καταναλωτών και μετασχηματίζοντας τις εφοδιαστικές αλυσίδες.

- Advertisement -

Ο Δημήτρης Τανός, Partner, Audit, KPMG στην Ελλάδα, με αφορμή τα αποτελέσματα της έρευνας ανέφερε σχετικά: «Η έρευνα υπογραμμίζει τη σημαντικότητα και τη δυναμική του λιανικού εμπορίου στη στήριξη και στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Παρά τις συνέπειες της πανδημίας, το λιανικό εμπόριο είναι ο 2ος σημαντικότερος εργοδότης στη χώρα μας. Ταυτόχρονα, η έρευνα υποδεικνύει την ανάγκη προσαρμογής των εταιρειών στη νέα πραγματικότητα και στις νέες συνθήκες, με κυρίαρχες τάσεις σε θέματα ESG, τεχνητής νοημοσύνης και προσέγγισης πελατών».

Οι κυρίαρχες τάσεις για τους λιανοπωλητές και τους καταναλωτές προσβλέπουν στην εστίαση σε πρωτοβουλίες ESG, στην υιοθέτηση λύσεων τεχνητής νοημοσύνης, στην πολυκαναλική (omnichannel) προσέγγιση πελατών, στο ενδιαφέρον για πληροφορίες για τον κύκλο ζωής του προϊόντος, στην προτίμηση σε υγιή και οικονομικά προϊόντα και τέλος, στη δοκιμή μη παραδοσιακών τρόπων αγοράς, όπως E-Commerce, Q-Commerce και Online-to-Offline Commerce.

Τέλος, σύμφωνα με την έρευνα η εποχή μετά την πανδημία θα οδηγήσει το λιανικό εμπόριο σε νέα μονοπάτια, με γνώμονα τις τεχνολογικές ανακαλύψεις και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Το Extended Reality (XR), το Blockchain και το 3D-Printing είναι μερικές μόνο από τις τεχνολογίες που οδηγούν στο μετασχηματισμό του λιανικού εμπορίου.
πηγή: tomanifesto.gr

Ροή Ειδήσεων

Τέταρτη δόση εμβολίου: Ανοίγει η πλατφόρμα για τις ηλικίες 30-59 ετών

Σήμερα, Δευτέρα 27 Ιουνίου, θα ανοίξει η πλατφόρμα για τον εμβολιασμό κατά της covid-19 με την 2η αναμνηστική...

Πλήρης οδηγός για Power Pass, Fuel Pass και αντικατάσταση ηλεκτρικών συσκευών

Λίγες ημέρες απομένουν ακόμη για την υποβολή αιτήσεων για το Power Pass, με τη συμμετοχή να είναι αρκετά υψηλή. Παράλληλα ανοικτή είναι...

Τέταρτη δόση: Ανοίγει τη Δευτέρα η πλατφόρμα

Την Δευτέρα 27 Ιουνίου θα ανοίξει η πλατφόρμα για την τέταρτη δόση εμβολίου κατά του κορωνοϊού (2η αναμνηστική)...

Ηλ. Μόσιαλος: Ανεπαρκή τα δεδομένα για τέταρτη δόση εμβολίου στις ηλικίες 30-59 ετών

«Η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών έχει επιτελέσει σημαντικό έργο στη διάρκεια της πανδημίας. Όμως η εισήγησή της για την...

Νέα πεζοδρόμια στο επαρχιακό οδικό δίκτυο της Σκοπέλου

Ξεκινά το έργο της κατασκευής πεζοδρομίων στο επαρχιακό οδικό δίκτυο της Σκοπέλου. Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός υπέγραψε...

Ζέττα Μακρή: Μια ειρηνική, δημοκρατική και ανοιχτή αγκαλιά

Την 20ή Ιουνίου καλωσορίσαμε στο υπουργείο Παιδείας μαθήτριες και μαθητές πρόσφυγες από τη Δράμα, τη Θεσσαλονίκη, τη Ριτσώνα και τις Θερμοπύλες με...

Στην ίδια κατηγορία: