«Η επέκταση του λιμανιού γίνεται υπό την διεύθυνση της κινεζικής κρατικής εταιρείας Cosco, κρίση του κορωνοϊού δεν έχει γίνει αισθητή μέχρι στιγμής στην περιοχή», όπως επισημαίνει το επίμαχο δημοσίευμα.
Υπάρχει μεγάλη κινητικότητα στο λιμάνι του Πειραιά: Την Παρασκευή πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από έντεκα κοντέινερ σε τρεις αποβάθρες, συμπεριλαμβανομένου του «OOCL United Kingdom» με ικανότητα μεταφοράς 21.413 εμπορευματοκιβωτίων. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα φορτηγά-πλοία στον κόσμο.
Το επίμαχο δημοσίευμα σχολιάζει τις μεγαλύτερες του αναμενόμενου σε ότι αφορά τις αντοχές της δραστηριότητας διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά.
Δεν υπάρχει ένδειξη ύφεσης στον Πειραιά λόγω της πανδημίας. Ενώ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε προβλέψει για την Ελλάδα μείωση κατά 9,7% του ΑΕΠ για τη φετινή περίοδο, δεν υπάρχει ένδειξη ύφεσης στον Πειραιά από την πανδημία του κορωνοϊού.
Η ανάπτυξη ήταν επίσης σταθερή τον Απρίλιο και τον Μάιο. Ο κύκλος εργασιών ήταν περίπου στο επίπεδο του προηγούμενου έτους, όπως υποστηρίζουν εταιρικοί κύκλοι.
Το ελληνικό λιμάνι συνεχίζει την πετυχημένη ιστορία του. Πέρυσι, ο Πειραιάς ξεπέρασε τη Βαλένθια της Ισπανίας (5,44 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια) με 5,65 εκατομμύρια και έγινε το μεγαλύτερο σημείο μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων στη Μεσόγειο. Αυτό φαίνεται από τα επιχειρηματικά στοιχεία που παρουσιάστηκαν αυτήν την εβδομάδα.
«Οι Κινέζοι ήρθαν στον Πειραιά το 2008. Με την τότε συντηρητική κυβέρνηση, η Cosco υπέγραψε αρχικά μια μίσθωση για τη λειτουργία μιας νέας προβλήτας εμπορευματοκιβωτίων. Το 2016, η Cosco αγόρασε το 51% της εταιρείας PPA από το ελληνικό κράτος έναντι 368,5 εκατομμυρίων ευρώ. Η σύμβαση προβλέπει ότι οι Κινέζοι θα αποκτήσουν επιπλέον 16% των μετοχών έως το 2021», αναφέρει η εφημερίδα «Handelsblatt».
Κινέζοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι το λιμάνι του Πειραιά είναι «το κεφάλι του δράκου στην Ευρώπη». Ο Πειραιάς είναι το πρώτο μεγάλο λιμάνι της Μεσογείου στην Ευρώπη αφού έρχονται φορτηγά πλοία από την Άπω Ανατολή διασχίζοντας το κανάλι του Σουέζ.
Η επέκταση του λιμανιού του Πειραιά συνεχίζεται παρά την πανδημία του κορωνοϊού, γράφει το γερμανικό δημοσίευμα.
Πηγή:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:
Σε συνεργασία με tomanifesto.gr