8.2 C
Karditsa
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Χαμηλά τα ποσοστά συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην 24ωρη απεργία

Διαβάστε επίσης:

Πολύ χαμηλή ήταν η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην 24ωρη απεργία που είχε προκηρύξει την Τρίτη η ΟΛΜΕ ενάντια στο Ν/Σ για την παιδεία. Ειδικότερα στην Β’ Βάθμια το ποσοστό συμμετοχής των εκπαιδευτικών ήταν στο 3,62% και στους δασκάλους στο 17%.

Το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Αγίου Νικολάου. Οι συγκεντρωμένοι ανάρτησαν πανό και μοίρασαν ενημερωτικό υλικό. Την έλλειψη διαβούλευσης και διαλόγου επισήμανε η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Μαγνησίας, Μαρία Γιαννουλή τονίζοντας ότι υπάρχουν ζητήματα που πρέπει να συζητηθούν όπως η επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, η εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, η ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων και οι ποινές για τους αναπληρωτές. Πρέπει να δώσουμε κίνητρα στους εκπαιδευτικούς για να πάνε σε απομακρυσμένα μέρη και όχι να τιμωρούνται. Θίγονται εκπαιδευτικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών”, τόνισε.

- Advertisement -

Την ανάγκη διαλόγου με εκπαιδευτικούς και γονείς επισήμανε ο πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Μαγνησίας Απ. Μούσιος. Τόνισε ότι πρέπει να σταματήσει η συρρίκνωση και υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου διαφορετικά θα αυξάνονται οι εκπαιδευτικές και κοινωνικές ανισότητες. “Το νομοσχέδιο αυξάνει τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη από 22 σε 25 με αποτέλεσμα να αλλοιώνονται τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του δημόσιου σχολείου”, ενώ αναφορά έκανε και στους αναπληρωτές”.

Η γραμματέας της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Λιάνα Πασχούδη δήλωσε ότι το γονεϊκό κίνημα συμπαραστέκεται στον αγώνα των εκπαιδευτικών και πως συμφωνεί με τα αιτήματά τους, ενώ εκ μέρους του ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών ο Βασ. Τίρχας δήλωσε ότι “η κυβέρνηση, εν μέσω καραντίνας έφερε σε διαβούλευση ένα απολύτως αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο και ότι σε τροπολογία άδραξε την ευκαιρία να επιβάλει τις κάμερες στις σχολικές αίθουσες. Έχυσε κροκοδείλια δάκρυα για τα μαθήματα που χάνουν οι μαθητές, οι οποίοι για ειδικό λόγο απουσιάζουν από το σχολείο. Δεν λέει όμως κουβέντα για τις δικές της ευθύνες, για τις χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες, εξαιτίας της αδιοριστίας και των καθυστερημένων ακόμα και μέχρι την άνοιξη προσλήψεων αναπληρωτών καθηγητών”.

Το μάθημα της κοινωνιολογίας που αφαιρείται από τις πανελλαδικές εξετάσεις και όχι μόνο, στήριξε ο κ. Στ. Κατσούρας εκ μέρους των εκπαιδευτικών κοινωνικών επιστημών και επέκρινε την υπουργό Παιδείας, που αν και νομικός, εξοβελίζει στη πράξη από το δημόσιο σχολείου τους νομικούς κοινωνικούς και πολιτικούς επιστήμονες. “Ζητάμε οι σχολές κοινωνικών πολιτικών επιστημών στην Ελλάδα να έχουν ελπίδες αποκατάστασης των πτυχιούχων τους και τα παιδιά να διδάσκονται τον σύγχρονο προβληματισμό που θα τους κάνει ενεργούς δημοκρατικούς πολίτες”.
πηγή: volos.ert.gr

Ροή Ειδήσεων

Στην ίδια κατηγορία: