8.2 C
Karditsa
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Ασ. Σκόνδρα: Ο ΣΥΡΙΖΑ αντιδρά σε ότι έχει σχέση με λογική και αυτονόητο

Διαβάστε επίσης:

Για υποκρισία κατηγόρησε ευθέως τον ΣΥΡΙΖΑ, από το βήμα της Βουλής, στο πλαίσιο της συζήτησης νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας, η Βουλευτής μας κ. Ασημίνα Σκόνδρα, υποστηρίζοντας ότι τη στιγμή που υποβαθμίζουν την ιδιωτική εκπαίδευση, την ίδια στιγμή στέλνουν τα παιδιά τους στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, αρχής γενομένης από τον κ. Τσίπρα.
Ειδικότερα, κατά την ομιλία της, μεταξύ άλλων τόνισε:
«Ότι αφορά τη νέα γενιά, τα παιδιά μας και το μέλλον τους, που είναι συνυφασμένο με το μέλλον της Ελλάδας, για την Κυβέρνηση και τη ΝΔ είναι εξ ορισμού κυρίαρχο και αδιαπραγμάτευτο».

«Η εκπαίδευση, είναι ένας θεμελιώδης τομέας, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στο άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον της εποχής μας.
Η Υπουργός Παιδείας, πήρε τις πρωτοβουλίες και προχωράει σε μεταρρυθμίσεις, που θα ευθυγραμμίσουν την εκπαίδευση, με τις απαιτήσεις των καιρών, εξασφαλίζοντας την γνώση, την κοινωνική ενσωμάτωση και την δυναμική ένταξη των νέων μας, στην αγορά εργασίας.

- Advertisement -

Μετά το νομοσχέδιο αναβάθμισης όλων των βαθμίδων του δημόσιου σχολείου, σειρά έχει το νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση. Διορθώνει τις στρεβλώσεις, που δημιούργησε η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και ρυθμίζει τα αυτονόητα και όσα επιβάλλει η κοινή λογική.

Διότι είναι λογικό και αυτονόητο, τα ιδιωτικά σχολεία να ακολουθούν το πλαίσιο, που θα καθορίζεται από το κράτος και θα ελέγχονται για αυτό. Εξίσου αυτονόητο είναι όμως, να υπάρχει ευελιξία, να διαφοροποιείται, να αναπτύσσει δράσεις, να υπάρχει αυτονομία, που θα το κάνει ακριβώς να διαφέρει από τα δημόσια.

Αν το κράτος, ρυθμίζει τα ιδιωτικά όπως και τα δημόσια, γιατί να υπάρχουν τα ιδιωτικά;

Η Κυβέρνηση μας, συμμορφώνεται πλήρως με την συνταγματική επιταγή, που με σαφήνεια αναφέρεται και προστατεύει, το δημόσιο και το ιδιωτικό αγαθό της εκπαίδευσης, δίνοντας την ελευθερία της επιλογής, σε γονείς και παιδιά.

Αυτό το δικαίωμα, βρίσκεται στον πυρήνα της ιδεολογίας μας, του κοινωνικού φιλελευθερισμού. Να δίνεται η δυνατότητα στον ιδιωτικό τομέα, να αναπτυχθεί με τις επιχειρηματικές ελευθερίες, που θα τελούν βέβαια υπό κρατική εποπτεία.

Ο ιδιωτικός τομέας, να αφήνεται να δημιουργήσει και να μεγαλουργήσει, ώστε να απελευθερώνονται πόροι προς τον δημόσιο τομέα και την κοινωνία. Να έχουν κέρδη οι ιδιώτες επιχειρηματίες; Βεβαίως και θα έχουν, αλλιώς η επιχείρηση δεν θα είναι βιώσιμη.

Εμείς δεν δαιμονοποιούμε το κέρδος. Το καλωσορίζουμε, αρκεί να παράγεται με νομιμότητα και θεμιτούς τρόπους.

Από έναν ιδιωτικό τομέα υγιή και εύρωστο, κερδίζουν όλοι.

Κυρίως η κοινωνία με τις θέσεις εργασίας που δημιουργούνται.

Σκεφτήκατε ποτέ στην Αντιπολίτευση, τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, πόσες θέσεις εργασίας δημιουργούν;

Αυτό το παραβλέπετε, και περνάτε κατευθείαν στο πολύφορεμένο σας κλισέ, του «εργασιακού μεσαίωνα». Επειδή εισάγουμε την αξιολόγηση.

Ο ιδιωτικός τομέας τροφοδοτεί το δημόσιο κύριοι της Αντιπολίτευσης.

Για αυτό, όταν εσείς, τον εξοντώσατε με την υπερ-φορολόγηση, όταν με την ακραία ιδεολογία σας διώξατε επιχειρήσεις και κλείσατε εργοστάσια, και το κράτος το πλήρωσε και θέσεις εργασίας εξανεμίστηκαν και ολόκληρες οικογένειες έμειναν στο δρόμο.

Όμως είστε πραγματικά αδιόρθωτοι. Και το ζήσαμε σε όλο του το μεγαλείο, στις επιτροπές αυτού του νομοσχεδίου. Στιγμές απείρου κάλλους, με ύβρεις και απειλές.

Και έχει ιδιαίτερη σημασία, ότι ειπώθηκαν από έναν πρώην υπουργό παιδείας, ο οποίος αν μη τι άλλο, έπρεπε να σεβαστεί τον θεσμό που υπηρέτησε.

Αποστρέφεστε, ότι έχει σχέση με ελευθερία, αυτονομία και δημιουργία. Επιζητάτε τον σφιχτό εναγκαλισμό των πάντων, με το κράτος πατερούλη. Την στασιμότητα και την οπισθοδρόμηση.

Και με οδηγό αυτή την νοσταλγία, κατά την διακυβέρνηση σας, αφού δεν μπορούσατε λόγω Ευρωπαϊκής Ένωσης, να κλείσετε εντελώς τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, προσπαθήσατε να τα ισοπεδώσετε.

Η βαθιά νοσηρή ιδεοληψία σας, δεν σας αφήνει να δεχτείτε τίποτα το ανεξάρτητο, το ελεύθερο, τίποτα που να μην ελέγχεται από την εκτελεστική εξουσία.

Στις στρεβλώσεις αυτές μπαίνει τέλος με το νομοσχέδιο, που απλοποιεί την λειτουργία, επιφέρει αυτονομία και ευελιξία στην οργάνωση των ιδιωτικών σχολείων.

Δίνει τη δυνατότητα στη σχολική μονάδα, να κρίνει και να διαχειρίζεται το προσωπικό του, σύμφωνα με τις ανάγκες και τη φιλοσοφία του σχολείου, και πάντα προς όφελος των μαθητών και με σεβασμό στα δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Επιτρέπει την ευελιξία του ωραρίου, με πρωτοβουλία του ιδίου του εκπαιδευτικού και δίνει το δικαίωμα της ελευθερίας, στην αξιοποίηση κτηριακών εγκαταστάσεων.

Μειώνει δηλαδή τον κρατικό παρεμβατισμό, δημιουργώντας ένα πιο αυτόνομο, σύγχρονο και καινοτόμο σύστημα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Σημαντική επίσης η ρύθμιση, που θεσμοθετεί τη διδασκαλία των ειδικών μαθημάτων των πανελληνίων.

Το κράτος ήταν ανακόλουθο. Από τη μία έβαζε τα ειδικά μαθήματα στις πανελλαδικές και από την άλλη δεν παρείχε την ανάλογη διδασκαλία, αναγκάζοντας τα παιδιά να απευθύνονται στα φροντιστήρια.

Το πνεύμα του νομοσχεδίου, για την ιδιωτική εκπαίδευση, κινείται στη σφαίρα της κοινής λογικής και του αυτονόητου. Θα μπορούσαμε να συναντηθούμε και να συνεννοηθούμε, εάν εκκινήστω και εσείς στην ίδια σφαίρα. Θα μπορούσατε ως αντιπολίτευση, να καταθέσετε προτάσσεις και να προσθέσετε ή και να βελτιώσετε πράγματα.

Πώς όμως να συνεννοηθούμε, όταν αντί της λογικής επικρατεί η υποκρισία;
«Σχολάρχες» αποκαλείτε τους ιδιοκτήτες των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων.
«Σχολάρχες», για να απαξιώσετε και να υποβαθμίσετε το ιδιωτικό εκπαιδευτικό σύστημα.

Δεν είναι υποκρισία αυτό;

Όταν σε αυτά τα σχολαρχεία, στέλνετε πολλοί από εσάς τα παιδιά σας, αρχής γενομένης από τον αρχηγό σας, τον κ. Τσίπρα;

Δεν είναι αισχρή υποκρισία, όταν στερείτε από τη χώρα και τους πολίτες τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, την ίδια στιγμή που τα δικά σας παιδιά τα στέλνετε στο εξωτερικό για σπουδές;

Παριστάνετε, ότι ενδιαφέρεστε για την Ελλάδα.

Αλλά της στερείτε τα οφέλη και την λάμψη, που θα αποκτούσε, αν γινόταν διεθνές κέντρο επιστημών, γραμμάτων και τεχνών, όπως δικαιούται γιατί, σε αυτόν εδώ τον τόπο, γεννήθηκαν οι επιστήμες και μεγαλούργησαν οι σπουδαίοι, που έδωσαν τα φώτα στον δυτικό κόσμο.

Δεν υπάρχει λοιπόν συζήτηση και συνεννόηση με υποκριτές.

Όσο για τις προσωπικές επιθέσεις εναντίων της Υπ. Παιδείας, από τον ΣΥΡΙΖΑ, όλοι καταλαβαίνουμε ότι πηγάζουν από την εμπάθεια τους, που κατήργησε το άσυλο.

Στη Ν.Δ., γνωρίζουμε πολύ καλά, ότι η παιδεία, όχημα της οποίας είναι οι εκπαιδευτικές δομές της χώρας, αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο κάθε ευνομούμενης πολιτείας.

Ακολουθούμε πολιτικές αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού, και αναγνωρίζουμε την παιδεία ως βασικό πυλώνα ανάπτυξης, πνευματικής καλλιέργειας και ευημερίας της χώρας».

Ροή Ειδήσεων

Στην ίδια κατηγορία: