8.2 C
Karditsa
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023

Χατζηδάκης: Τελευταία ευκαιρία για λύση στο «μπάχαλο» της ΛΑΡΚΟ

Html code here! Replace this with any non empty raw html code and that's it.

Διαβάστε επίσης:

Θεσσαλία: Βιολογική αφύπνιση για την προστασία και τον εμπλουτισμό των υδατικών πόρων

«Tο νερό είναι δημόσιο αγαθό, πηγή ζωής, παραγωγής, ανάπτυξης και ευημερίας. Μια κρίσιμη...

Ανακατασκευή καλντεριμιού στο Βότση της Αλοννήσου από την Περιφέρεια Θεσσαλίας

Το παραδοσιακό καλντερίμι στο Βότση της Αλοννήσου ανακατασκευάζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Ο Περιφερειάρχης...

Ν. Γάτσας: «Να έρθει στο Δημοτικό Συμβούλιο ο κ. Ευαγγέλου και να παρουσιάσει στοιχεία»

Ως απάντηση στην ανακοίνωση του πρώην δημάρχου κ. Ν. Ευαγγέλου, ο Δήμαρχος Ελασσόνας...

Τελευταία ευκαιρία για να δοθεί μια ευρωπαϊκή και αξιόπιστη λύση στο “μπάχαλο” που επικρατεί στη ΛΑΡΚΟ τα τελευταία 35 χρόνια, χαρακτήρισε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κ. Χατζηδάκης την τροπολογία που έχει στόχο την πώληση της εταιρείας σε ιδιώτη επενδυτή.

Απευθυνόμενος στα κόμματα που είναι απέναντι στην τροπολογία, ο κ. Χατζηδάκης ρώτησε εάν η κυβέρνηση δεν έπρεπε να κάνει κάτι για το γεγονός ότι η ΛΑΡΚΟ έκλεισε τη χρήση του 2018 με αρνητική καθαρή θέση 308 εκατ. ευρώ, να χρωστά μισό δισεκατομμύριο σε τρίτους και ειδικότερα στη ΔΕΗ να χρωστά 350 εκατ. ευρώ. Μόνη της χρωστά το 80% των οφειλών της βιομηχανίας υψηλής τάσης, ενώ κάθε μήνα καταναλώνει ρεύμα 5,5 εκατ. ευρώ “και δεν πληρώνει μία”, είπε ο κ. Χατζηδάκης. Αναφερόμενος μάλιστα στη χθεσινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΔΕΗ, “που με χίλια ζόρια δέχθηκε να συνεχίσει την ηλεκτροδότηση εν όψει της τροπολογίας” παρατήρησε ότι οι δύο εκπρόσωποι των εργαζομένων – μεταξύ των οποίων ο κ. Φωτόπουλος – καταψήφισαν αυτή τη ρύθμιση, διότι θεωρούν ότι η ΛΑΡΚΟ λειτουργεί επί ζημία των εργαζομένων ΔΕΗ” τόνισε ο κ. Χατζηδάκης.

- Advertisement -

Σύμφωνα με τον υπουργό Περιβάλλοντος & Ανάπτυξης δεν ισχύει ότι η ΛΑΡΚΟ είναι “ριγμένη” ως προς την τιμή που αγοράζει το ρεύμα καθώς πληρώνει 35 ευρώ τη μεγαβατώρα, όταν η “Τιτάν” πληρώνει 44 ευρώ. Επίσης, είπε ότι η ΛΑΡΚΟ δεν πληρώνει για το διοξείδιο άνθρακος που εκπέμπει, κινδυνεύοντας με περιβαλλοντικό πρόστιμο 49,5 εκατ. ευρώ, επιβαρύνει τον Ευβοϊκό Κόλπο χιλιάδες τόνους σκουριάς, κι εσείς του ΣΥΡΙΖΑ “θέλετε να ονομαστείτε Πράσινη Συμμαχία, τη εξαιρέσει Φθιώτιδας, Εύβοιας.. [..] κάνετε σκόντο επειδή θέλετε να λαϊκίσετε” είπε ο κ. Χατζηδάκης.

Για το κόστος μισθοδοσίας είπε ότι δεν πρέπει να αγνοήσουμε ότι παρά τα συνεχιζόμενα προβλήματα της ΛΑΡΚΟ δεν υπήρξε αντανάκλαση στους μισθούς των εργαζόμενων. Πόσο ανεκτό είναι να έχουμε 47 εκατ. μισθοδοσία με μέσο κόστος 40.000 ευρώ μεικτά για κάθε εργαζόμενο, αναρωτήθηκε ο κ. Χατζηδάκης. Πόσο ανεκτό είναι αυτή η επιχείρηση να μην προστατεύει τους ίδιους τους εργαζομένους της, όταν είχαμε τρία θανατηφόρα τους τελευταίους μήνες, “γιατί δεν τηρείται τίποτα”.

Ο κ. Χατζηδάκης αναφέρθηκε επίσης στην καταδίκη της χώρας μας από την ΕΕ για παράνομες κρατικές ενισχύσεις. “Κι εσείς όλοι λέτε εδώ πέρα, Έλληνες φορολογούμενοι, για χατίρι της ΛΑΡΚΟ, να πληρώσετε πρόστιμο”, είπε απευθυνόμενος στους επικριτές της τροπολογίας. Ειδικότερα για την αντιμετώπιση του προβλήματος από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι ναι μεν δεν επιβάρυνε την κατάσταση αλλά υπήρξαν 148 εκατ. ευρώ σωρευτικές ζημιές επί της θητείας του. Φτάσαμε τον Ιούλιο, προ των εκλογών, να καταρτίζεται σχέδιο συλλογικής σύμβασης ώστε να πάρουν αυξήσεις οι εργαζόμενοι, είπε ο κ. Χατζηδάκης,

Επίσης, είπε ότι ο πρώην υπουργός Οικονομικών, σε επιστολή του προς την Επιτροπή, είχε μιλήσει για το ενδιαφέρον που υπάρχει από διάφορους ιδιώτες επενδυτές και ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν έτοιμη να μελετήσει τις προσφορές στο πλαίσιο μιας διαφανούς διαδικασίας διαγωνισμού. “Όταν το έγραφε ο κ. Τσακαλώτος ήταν υπεύθυνη πράξη, όταν το κάνουμε εμείς είναι νεοφιλελεύθερη επιλογή” σχολίασε ο κ. Χατζηδάκης.

Σε συνεργασία με tomanifesto.gr

Ροή Ειδήσεων

Σε εξέλιξη εργασίες ευστάθειας σε τμήματα του δρόμου Μητρόπολη-Καστανιά

Σε εξέλιξη βρίσκονται από την Περιφέρεια Θεσσαλίας εργασίες για την αποκατάσταση της ευστάθειας σε σημεία του δρόμου από Μητρόπολη Καρδίτσας έως την...

Ασφαλτόστρωση στο δρόμο Πυργετός-Κρανιά

Ξεκίνησαν από την Περιφέρεια Θεσσαλίας εργασίες για τη βελτίωση του δρόμου που συνδέει τον Πυργετό με την Κρανιά....

Ανακατασκευή καλντεριμιού στο Βότση της Αλοννήσου από την Περιφέρεια Θεσσαλίας

Το παραδοσιακό καλντερίμι στο Βότση της Αλοννήσου ανακατασκευάζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Ο Περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός υπέγραψε τη σύμβαση...

Περιφέρεια Θεσσαλίας: Προγράμματα πιστοποιημένης κατάρτισης για 700 εργαζόμενους και επιχειρηματίες

Τη δυνατότητα σε 700 εργαζόμενους και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην πόλη της Λάρισας να αποκτήσουν πιστοποιημένες γνώσεις και...

Καρδίτσα: Σύγχρονα και ασφαλή πεζοδρόμια στην οδό Φαναρίου

Σύγχρονα και ασφαλή πεζοδρόμια κατασκευάζονται στην οδό Φαναρίου από τη δεξιά πλευρά στο δρόμο προς Μουζάκι έως την...

Θεσσαλία: Βιολογική αφύπνιση για την προστασία και τον εμπλουτισμό των υδατικών πόρων

«Tο νερό είναι δημόσιο αγαθό, πηγή ζωής, παραγωγής, ανάπτυξης και ευημερίας. Μια κρίσιμη υποδομή που χρειάζεται να παραμένει...

Στην ίδια κατηγορία: