8.2 C
Karditsa
Κυριακή, 22 Μαΐου, 2022

«Χαστούκι» στη Hellman’s για παραπλανητική διαφήμιση

Διαβάστε επίσης:

Αναβαθμίζεται ο δημοτικός φωτισμός σε κεντρικούς δρόμους της Καρδίτσας

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το έργο αναβάθμισης του Δημοτικού Φωτισμού στο Δήμο Καρδίτσας σε κεντρικούς δρόμους της...

Τον Δήμαρχο Καρδίτσας επισκέφτηκε ο Θωμάς Ζευγαράς

Ένα γνήσιο και ταυτόχρονα πολλά υποσχόμενο παιδί της Καρδίτσας που διαπρέπει στην Αμερική,...

Δημιουργώντας με ένα φωτογραφικό «κλικ»

Τον συμπολίτη ερασιτέχνη φωτογράφο Αλέξη Αλεξανδρή βράβευσε ο Δήμαρχος Καρδίτσας κ. Βασίλης Τσιάκος....

Την ικανοποίησή της εκφράζει, η εταιρεία Mediterranean Foods AE (BRAVA) αναφορικά με την απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας(ΣΕΕ) σχετικά με την διαταχθείσα τροποποίηση της διαφημιστικής επικοινωνίας της ΕΛΑΙΣ-UNILEVER «Hellman’s Ελληνικές γεύσεις».

Ειδικότερα, ύστερα από προσφυγή, που συζητήθηκε στις 4/12/2019, με κύριο επιχείρημα ότι, το τελικό μήνυμα της διαφήμισης – Μα όλα Ελληνικά πχιά -, είναι παραπλανητικό για το καταναλωτικό κοινό, το ΣΕΕ στις 13/12/2019, αποφάσισε ότι ο ανωτέρω ισχυρισμός προσκρούει στο άρθρο 5.2 β του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί.

Με την σχετική προσφυγή, έγινε προσπάθεια να αναδειχθεί ο παραπλανητικός χαρακτήρας της διαφήμισης προς τον μέσο καταναλωτή, ως προς την ελληνικότητα όλων των προϊόντων της HELLMANN’S , που επιτυγχάνεται δια του αστεϊσμού και της υπερβολής που χρησιμοποιείται στη διαφήμιση.

- Advertisement -

Η αόριστη και διφορούμενη έννοια της φράσης, «Μα όλα ελληνικά πχιά», που θα είχε ως πιθανό αποτέλεσμα, την αποτύπωση στο μυαλό του καταναλωτή της ιδέας περί ελληνικότητας όλων των προϊόντων της πολυεθνικής, ήταν ο κύριος λόγος της προσφυγής και τελικά ο λόγος για τον οποίο υπήρξε και η σχετική δικαίωση από το ΣΕΕ.

Η πολυεθνική, προχώρησε σε αντικατάσταση της επίμαχης φράσης, με την φράση – Μα πόσα Ελληνικά πχιά – , συνεχίζοντας την επικοινωνία.

Η ΒRAVA θεωρεί ότι και η νέα (διορθωμένη) φράση, είναι ομοίως αόριστη και διφορούμενη, ωστόσο πιστεύει ότι τελικός κριτής της ανωτέρω προσπάθειας αποπροσανατολισμού, θα είναι ο Έλληνας καταναλωτής, τον οποίο εμπιστεύεται και υπηρετεί με συνέπεια όλα αυτά τα χρόνια.

«Ο θεμιτός ανταγωνισμός είναι αναγκαίος και επιθυμητός για τη βελτίωση και ανάπτυξη της εγχώριας επιχειρηματικότητας, ωστόσο όταν ξεφεύγει από τα όρια , η αναγκαστική χρήση των προβλεπόμενων μέσων, αλλά και η άκρατη εμπιστοσύνη στους θεσμούς της πολιτείας και της αγοράς, αποτελούν τη μόνη διέξοδο» σημειώνει σε ανακοίνωσή της.

Σε συνεργασία με tomanifesto.gr

Ροή Ειδήσεων

Ημέρα μνήμης της Ποντιακής Γενοκτονίας

Την Πέμπτη 19 Μαΐου στην έδρα του Δήμου Τεμπών στο Μακρυχώρι, πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση της «ΦΛΟΓΑΣ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ» με αφορμή την ημέρα...

Ενημερωτική επιστημονική συνάντηση για τη γονιμότητα στο Μουσείο Τσιτσάνη

Ενημερωτική επιστημονική συνάντηση με θέμα «Στον καιρό της γονιμότητας» θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 27η Μαΐου 2022 στο Μουσείο...

Τριαντόπουλος: Σημαντική η επίσκεψη Κ. Μητσοτάκη στη Μαγνησία -Περίπου 1 δισ. ευρώ «έπεσαν» τα τελευταία χρόνια στην περιοχή

Την Παρασκευή, 20 Μαΐου 2022, ο Πρωθυπουργός, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, επισκέφθηκε με κυβερνητικό κλιμάκιο τη Μαγνησία, πραγματοποιώντας σημαντικούς...

Αναβαθμίζεται ο δημοτικός φωτισμός σε κεντρικούς δρόμους της Καρδίτσας

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το έργο αναβάθμισης του Δημοτικού Φωτισμού στο Δήμο Καρδίτσας σε κεντρικούς δρόμους της πόλης. Σε αυτή τη φάση...

Δημιουργώντας με ένα φωτογραφικό «κλικ»

Τον συμπολίτη ερασιτέχνη φωτογράφο Αλέξη Αλεξανδρή βράβευσε ο Δήμαρχος Καρδίτσας κ. Βασίλης Τσιάκος. Ο Δήμαρχος υποδέχθηκε τον φωτογράφο...

Παπούτσια για παιδιά από το Κοινωνικό Παντοπωλείο και το Κοινωνικό Φαρμακείο

Oι Δομές Παροχής Βασικών Αγαθών “Κοινωνικό Παντοπωλείο και Κοινωνικό Φαρμακείο” του Δήμου Καρδίτσας σε συνεργασία με την Ένωση...

Στην ίδια κατηγορία: