8.2 C
Karditsa
Δευτέρα, 26 Ιουλίου, 2021

«Χαστούκι» στη Hellman’s για παραπλανητική διαφήμιση

Διαβάστε επίσης:

Κορωνοϊός: Ανεμβολίαστοι και νέοι εντείνουν την πίεση στο ΕΣΥ

Νέες εκκλήσεις απευθύνουν οι επιστήμονες προς τους πολίτες που παραμένουν δύσπιστοι στον εμβολιασμό...

Ζ. Μακρή: «Επίσπευση της επαναλειτουργίας του Λατομείου Συκής από το ΥΠΕΝ»

Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων και Βουλευτής Ν. Μαγνησίας κ. Ζέττα Μ. Μακρή,...

Δύο βραβεία στην Περιφέρεια Θεσσαλίας από τα Hellenic Responsible Business Awards 2021

Δύο βραβεία στην Περιφέρεια Θεσσαλίας από τα Hellenic Responsible Business Awards 2021 για έργα πόσιμου νερού και...

Την ικανοποίησή της εκφράζει, η εταιρεία Mediterranean Foods AE (BRAVA) αναφορικά με την απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας(ΣΕΕ) σχετικά με την διαταχθείσα τροποποίηση της διαφημιστικής επικοινωνίας της ΕΛΑΙΣ-UNILEVER «Hellman’s Ελληνικές γεύσεις».

Ειδικότερα, ύστερα από προσφυγή, που συζητήθηκε στις 4/12/2019, με κύριο επιχείρημα ότι, το τελικό μήνυμα της διαφήμισης – Μα όλα Ελληνικά πχιά -, είναι παραπλανητικό για το καταναλωτικό κοινό, το ΣΕΕ στις 13/12/2019, αποφάσισε ότι ο ανωτέρω ισχυρισμός προσκρούει στο άρθρο 5.2 β του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί.

Με την σχετική προσφυγή, έγινε προσπάθεια να αναδειχθεί ο παραπλανητικός χαρακτήρας της διαφήμισης προς τον μέσο καταναλωτή, ως προς την ελληνικότητα όλων των προϊόντων της HELLMANN’S , που επιτυγχάνεται δια του αστεϊσμού και της υπερβολής που χρησιμοποιείται στη διαφήμιση.

Η αόριστη και διφορούμενη έννοια της φράσης, «Μα όλα ελληνικά πχιά», που θα είχε ως πιθανό αποτέλεσμα, την αποτύπωση στο μυαλό του καταναλωτή της ιδέας περί ελληνικότητας όλων των προϊόντων της πολυεθνικής, ήταν ο κύριος λόγος της προσφυγής και τελικά ο λόγος για τον οποίο υπήρξε και η σχετική δικαίωση από το ΣΕΕ.

Η πολυεθνική, προχώρησε σε αντικατάσταση της επίμαχης φράσης, με την φράση – Μα πόσα Ελληνικά πχιά – , συνεχίζοντας την επικοινωνία.

Η ΒRAVA θεωρεί ότι και η νέα (διορθωμένη) φράση, είναι ομοίως αόριστη και διφορούμενη, ωστόσο πιστεύει ότι τελικός κριτής της ανωτέρω προσπάθειας αποπροσανατολισμού, θα είναι ο Έλληνας καταναλωτής, τον οποίο εμπιστεύεται και υπηρετεί με συνέπεια όλα αυτά τα χρόνια.

«Ο θεμιτός ανταγωνισμός είναι αναγκαίος και επιθυμητός για τη βελτίωση και ανάπτυξη της εγχώριας επιχειρηματικότητας, ωστόσο όταν ξεφεύγει από τα όρια , η αναγκαστική χρήση των προβλεπόμενων μέσων, αλλά και η άκρατη εμπιστοσύνη στους θεσμούς της πολιτείας και της αγοράς, αποτελούν τη μόνη διέξοδο» σημειώνει σε ανακοίνωσή της.

Σε συνεργασία με tomanifesto.gr

Ροή Ειδήσεων

Γαλλικό Πρακτορείο: Αφιέρωμα στο πρώτο υποβρύχιο μουσείο της Ελλάδας στην Αλόννησο

Το ναυάγιο, το οποίο σύμφωνα με τους ειδικούς χρονολογείται περίπου στο 425 π.Χ., βρίσκεται σε βάθος σχεδόν 30 μέτρων, ενώ στον βυθό...

Σοφάδες: Νεκρός εντοπίστηκε ο 53χρονος που αναζητούνταν με Missing Alert

Νεκρός εντοπίστηκε ο 53χρονος Γεώργιος Κωνσταντίνου από του Σοφάδες που αγνοούνταν από τις 28 Ιουνίου και είχε σημάνει...

Νεκρός από ψαροντούφεκο ο «Κωστής», η διάσημη φώκια-μασκότ της Αλοννήσου

Δολοφονημένος, έχοντας κατάσαρκα μία βέργα από ψαροντούφεκο βρέθηκε το Σάββατο ο «Κωστής», η διάσημη φώκια – μασκότ της...

Καρδίτσα-Ιανός: Ικανοποίηση Τσιάκου για την έγκριση από τη Βουλή έργων αποκατάστασης υποδομών ύψους 143 εκ. ευρώ

Την ικανοποίηση του για το γεγονός ότι εγκρίθηκε από τη βουλή των Ελλήνων, η κατασκευή μεγάλων έργων στο...

Αυτοψία Αγοραστού στο εργοτάξιο κατασκευής του δρόμου Δέλτα Καρδίτσας-Παλαμά

Αυτοψία στο έργο της κατασκευής του δρόμου Δέλτα Καρδίτσας – Παλαμά πραγματοποίησε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός συνοδευόμενος...

Αναβαθμίζονται οι εγκαταστάσεις στίβου στο ΕΑΚ Λάρισας

Αναδείχτηκε ανάδοχος για τα έργα που οδηγούν στην πλήρη αναβάθμιση των υποδομών στίβου του ιστορικού γηπέδου του Αλκαζάρ αλλά και του Βοηθητικού...

Στην ίδια κατηγορία: