8.2 C
Karditsa
Σάββατο, 18 Σεπτεμβρίου, 2021

Μεϊκόπουλος: Αδιαπραγμάτευτη η κατάργηση της παράκαμψης «S» από τη Ν. Ιωνία

Διαβάστε επίσης:

Καρδίτσα: Διανομή προϊόντων στις οικογένειες του ΚΕΑ-TEBA

Ο Δήμος Καρδίτσας, ως επικεφαλής εταίρος της Κοινωνικής Σύμπραξης στην Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας,...

Πακέτο μέτρων στήριξης μελισσοκόμων πυρόπληκτων περιοχών

Η Κυβέρνηση, με τη συνεργασία των εμπλεκόμενων Υπουργείων και τον αρμόδιων Οργανισμών, αλλά...

Τσιάρας: Αλλαγές στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας -Έργα στο Δικαστικό Μέγαρο Καρδίτσας

Παρουσία του Υπουργού Δικαιοσύνης, Κώστα Τσιάρα, τελέστηκε την Παρασκευή το πρωί ο αγιασμός...

Την άμεση παρέμβαση του αρμόδιου Υπουργού Υποδομών & Μεταφορών, ώστε να προχωρήσει η δημοπράτηση και υλοποίηση του έργου για την επαναχάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας και της κατάργησης της παράκαμψης της γραμμής του «S» από τη Ν. Ιωνία, του οποίου τα τεύχη δημοπράτησης έχουν λάβει έγκριση από τη διαχειριστική αρχή από το Σεπτέμβριο του 2019, ζήτησε με ερώτησή του ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος.

Όπως επεσήμανε ο Βουλευτής, μέχρι το 2015, είχε διαμορφωθεί ένας σχεδιασμός για την επαναχάραξη της σιδηροδρομικής σύνδεσης Βόλου-Λάρισας, ο οποίος ήταν απόρροια δύο αναγκαίων παραγόντων: 1) αφενός να ενταχθεί η σιδηροδρομική γραμμή του Βόλου στο γενικότερο σχεδιασμό της σύνδεσης των βιομηχανικών περιοχών και των λιμανιών της χώρας με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και 2) αφετέρου να επαναχαραχθεί η σιδηροδρομική γραμμή, καταργώντας τη γραμμή που διατρέχει τον αστικό ιστό της πόλης, ήτοι τη γραμμή Σταθμός Βόλου- Μελισσάτικα-Ν. Ιωνία-Λατομείο. Τα έργα αυτά, πέρα από το θεωρητικό σχεδιασμό, για χρόνια παρέμεναν «νεκρά», χωρίς καν να έχουν εκπονηθεί οι απαραίτητες μελέτες που θα οδηγούσαν στη δημοπράτηση και στη συνέχεια στην υλοποίηση τους.

Από το 2015 και μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από το ΣΥΡΙΖΑ, το έργο της ηλεκτροκίνησης Βόλου-Λάρισας και της επαναχάραξης της γραμμής έγινε προτεραιότητα, οδηγώντας ουσιαστικά στην ενοποίηση των παραπάνω έργων και στο σχεδιασμό της σιδηροδρομικής σύνδεσης ως: Σταθμός Βόλου-Α’ ΒΙΠΕ-Λατομείο-Λάρισα, καταργώντας τη σημερινή σύνδεση: Σταθμός Βόλου-Μελισσάτικα-Ν. Ιωνία-Λατομείο. Ουσιαστικά, με την ενοποίηση των δύο έργων εξυπηρετούνταν τόσο η σύνδεση της ΒΙΠΕ και του λιμανιού με τη Λάρισα και το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, όσο και η στόχευση για κατάργηση της παράκαμψης του «S» της Ν. Ιωνίας και τη διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής εντός του αστικού ιστού, κάνοντας το έργο ιδιαίτερα σύγχρονο και αναπτυξιακό.

Ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος τόνισε ότι από τον περασμένο Σεπτέμβριο που εγκρίθηκαν τα τεύχη δημοπράτησης, το έργο για την επαναχάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας και της κατάργησης της παράκαμψης του «S» από τη Ν. Ιωνία, δεν έχει προχωρήσει, ενώ ανέφερε ότι διαφαίνονται υπόνοιες ότι εντός της ΕΡΓΟΣΕ που είναι η αρμόδια αρχή υλοποίησης του έργου, υπάρχουν σκέψεις υπαναχώρησης από τον ανωτέρω σχεδιασμό και διατήρησης της γραμμής μέσω της παράκαμψης του «S» στη Ν. Ιωνία.

Σύμφωνα με το Βουλευτή, η νέα γραμμή Σταθμός Βόλου-Γέφυρα Ξηριά-Α’ ΒΙΠΕ-Λατομείο, όπως έχει σχεδιαστεί είναι εντός της ήδη απαλλοτριωμένης ζώνης της παλαιάς μετρικής γραμμής Βόλου (Παλαιοφάρσαλα)-Καλαμπάκας και επομένως για την υλοποίησή της δεν θα χρειαστούν νέες απαλλοτριώσεις και νέες μελέτες που αυξάνουν το κόστος. Ακόμη, η νέα γραμμή εξυπηρετεί και την προώθηση των συνδυασμένων μεταφορών, καθώς με τον τρόπο αυτό, λιμάνι Βόλου και ΒΙΠΕ συνδέονται άμεσα και αποτελεσματικά όχι μόνο μεταξύ τους αλλά και με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Σε κάθε περίπτωση για τον Αλέξανδρο Μεϊκόπουλο, η κατάργηση του «S» των σιδηροδρομικών γραμμών εντός της Ν. Ιωνίας είναι απόλυτα αναγκαία τόσο για τους κατοίκους της Ν. Ιωνίας, όσο και για όλους τους πολίτες του Βόλου. Κάτι τέτοιο, θα συμβάλει τόσο στη βελτίωση του αστικού περιβάλλοντος και στην εύρυθμη, ομαλή ανάπτυξη της περιοχής, αλλά πολύ δε περισσότερο, θα συμβάλει στην έμπρακτη βελτίωση της ποιότητας της ζωής και της καθημερινότητας των κατοίκων της Ν. Ιωνίας και των περιορισμό των δυστυχημάτων.

Ροή Ειδήσεων

Τσιάρας από Λάρισα: “Επιχειρούμε ένα συνολικό σχέδιο μεταρρυθμίσεων στη δικαιοσύνη”

«Επιχειρούμε ένα συνολικό σχέδιο μεταρρυθμίσεων και αλλαγών στο χώρο της δικαιοσύνης για να πετύχουμε τον απαραίτητο εκσυγχρονισμό, απαντώντας σε παθογένειες και προβλήματα...

Τσιάρας: Προς όφελος των αδυνάτων η πιλοτική δίκη

Με τον θεσμό της πιλοτικής δίκης «θα επιλυθούν, πράγματι, υποθέσεις που αφορούν τραπεζικές συμβάσεις και δάνεια, εργατικές διαφορές...

Διευρυμένο πλέγμα στήριξης ρητινοκαλλιεργητών

Η Κυβέρνηση, σε ένα πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ των εμπλεκομένων Υπουργείων και των αρμόδιων Οργανισμών, αλλά και σε επικοινωνία με τους ενδιαφερόμενους, διαμόρφωσε...

Πακέτο μέτρων στήριξης μελισσοκόμων πυρόπληκτων περιοχών

Η Κυβέρνηση, με τη συνεργασία των εμπλεκόμενων Υπουργείων και τον αρμόδιων Οργανισμών, αλλά και σε επικοινωνία με τους...

4 δισ. ευρώ για την ενίσχυση της καινοτομίας θα διατεθούν με το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16/09/2021 στη Θεσσαλονίκη, η εκδήλωση με θέμα «Χρηματοδότηση της καινοτομίας ως μοχλός για περιφερειακή ανάπτυξη»....

Τσιάρας: Αλλαγές στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας -Έργα στο Δικαστικό Μέγαρο Καρδίτσας

Παρουσία του Υπουργού Δικαιοσύνης, Κώστα Τσιάρα, τελέστηκε την Παρασκευή το πρωί ο αγιασμός στο Δικαστικό Μέγαρο Καρδίτσας, ενώ...

Στην ίδια κατηγορία: