8.2 C
Karditsa
Τρίτη, 9 Αυγούστου, 2022

Η Βαρκελώνη απαγορεύει την κυκλοφορία παλαιών οχημάτων

Διαβάστε επίσης:

Ξεκινούν οι εγγραφές στα αγροτικά ΙΕΚ

Από σήμερα Δευτέρα 8 Αυγούστου έως και τις 15 Σεπτεμβρίου 2022 θα γίνονται...

ΕΘΕΑΣ: Αναγκαιότητα η στήριξη των αμπελουργών

Αναγκαία και επιβεβλημένη χαρακτηρίζει η ΕΘΕΑΣ σε ανακοίνωσή της, την ικανοποίηση του αιτήματος...

Η Ζ. Μακρή στο ΚΥ Ζαγοράς – Συνεργασία με Κ. Σταμνά για σταθμό ΕΚΑΒ

Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων και βουλευτής Ν. Μαγνησίας κ. Ζέττα Μ. Μακρή,...

Το 2020 ξεκινά δυναμικά για την πόλη της Βαρκελώνης, καθώς λήφθηκε η σημαντική απόφαση να απαγορευθεί η κυκλοφορία των οχημάτων παλαιάς αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Στόχος είναι η δραστική μείωση των ρύπων, έπειτα από επιπλήξεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την κρίσιμη κατάσταση της ατμόσφαιρας.

Βενζινοκίνητα οχήματα προ του 2000 και πετρελαιοκίνητα οχήματα προ του 2006 απαγορεύεται να κυκλοφορούν μεταξύ 7 πμ και 8 μμ στους περισσότερους οδικούς άξονες της πόλης. Δεν αποκλείεται, σύμφωνα με δηλώσεις του δημάρχου Ada Colou, να επιβληθεί καθημερινό τέλος εισόδου, όπως ήδη συμβαίνει στο Λονδίνο, στο Μιλάνο αλλά και στη Στοκχόλμη. Οι πόλεις αυτές αποτελούν παραδείγματα διαχείρισης του αστικού περιβάλλοντος που θα πρέπει να εξεταστούν προσεκτικά, ως προς τις πόλεις της χώρας μας. Υπενθυμίζεται, ότι στα αστικά κέντρα της χώρας μας εισέρχονται καθημερινά ανεμπόδιστα, έστω ως μονά ή ζυγά, οχήματα κάθε ηλικίας και τεχνολογίας.

Στη Βαρκελώνη, από το 2021 θα απαγορευτούν επίσης τα παλαιά φορτηγά και τα λεωφορεία, καθώς δεν θα πληρούν τις απαραίτητες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες. Η Ελλάδα, σε αντίθεση, κατέχει μία από τις πρώτες θέσεις υπέργηρου στόλου φορτηγών αλλά και λεωφορείων (τουριστικών και σχολικών), με τις ηλικίες να φτάνουν και να ξεπερνούν τα 27 έτη.

- Advertisement -

Τα μέτρα στη Βαρκελώνη εκτιμάται πως θα μειώσουν σημαντικά, κατά -15%, τα επίπεδα διοξειδίου του αζώτου, ρύπους για τους οποίους η Ελλάδα βρίσκεται τελευταία στη λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Air Quality in Europe-2018 report). Η Βαρκελώνη στοχεύει να μειώσει τον αριθμό πρόωρων θανάτων, καθώς έχουν καταγραφεί 424 πρόωροι θάνατοι μεταξύ 2010-2017. Στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ΕΕ, καταγράφηκαν 2.900 πρόωροι θάνατοι.

Πρέπει παράλληλα να τονιστεί το σοβαρό πρόβλημα έκθεσης των κατοίκων της Αθήνας και του Πειραιά σε ανεπίτρεπτα υψηλά όρια ηχορύπανσης (90-100 db), με ποσοστό άνω του 60%, με βάση μελέτη του ΥΠΕΚΑ. Μεγαλύτερος παράγοντας ηχορύπανσης είναι ο κυκλοφοριακός φόρτος από την ανεξέλεγκτη είσοδο των οχημάτων σε καθημερινή βάση στο κέντρο της Αθήνας.

Σε συνεργασία με tomanifesto.gr

Ροή Ειδήσεων

Μητσοτάκης για παρακολούθηση Ανδρουλάκη: “Ηταν λάθος, δεν το γνώριζα, δεν θα το επέτρεπα ποτέ”

Δήλωση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη: Στη Δημοκρατία μας δεν επιτρέπεται να υπάρχουν σκιές. Γι’ αυτό...

Σταϊκούρας: Στους πολίτες ο πρόσθετος δημοσιονομικός χώρος από τον Σεπτέμβριο

«Φαίνεται να δημιουργείται πρόσθετος δημοσιονομικός χώρος μέσα στο καλοκαίρι. Αυτός ο πρόσθετος δημοσιονομικός χώρος θα αξιοποιηθεί στο σύνολό...

Ολες οι πληρωμές e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ μέχρι 12 Αυγούστου

Στο πλαίσιο των προγραμματισμένων καταβολών του e-ΕΦΚΑ και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) για την εβδομάδα 8-12 Αυγούστου...

Ξεκινούν οι εγγραφές στα αγροτικά ΙΕΚ

Από σήμερα Δευτέρα 8 Αυγούστου έως και τις 15 Σεπτεμβρίου 2022 θα γίνονται δεκτές οι αιτήσεις εγγραφής στα...

ΕΘΕΑΣ: Αναγκαιότητα η στήριξη των αμπελουργών

Αναγκαία και επιβεβλημένη χαρακτηρίζει η ΕΘΕΑΣ σε ανακοίνωσή της, την ικανοποίηση του αιτήματος της ΚΕΟΣΟΕ για την οικονομική...

Προς δημοπράτηση η κατασκευή ταμιευτήρα στο Λιβαδότοπο Λάρισας

Κατόπιν συνεργασίας του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γεώργιου Γεωργαντά και του αρμόδιου Υφυπουργού, κ. Γεώργιου Στύλιου,...

Στην ίδια κατηγορία: