8.2 C
Karditsa
Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου, 2022

Η Βαρκελώνη απαγορεύει την κυκλοφορία παλαιών οχημάτων

Διαβάστε επίσης:

Βόλος: Εν αναμονή της δικαστικής απόφασης για την τύχη των γραμμών του θρυλικού “Μουτζούρη”

Τα ασφαλιστικά μέτρα για το έργο της δημοτικής αρχής Βόλου, που καλύπτει τις...

Στον ΕΛΓΑ Λάρισας ο Θανάσης Παιδής: Έρχονται πληρωμές για τους αγρότες

Το υποκατάστημα Λάρισας του ΕΛΓΑ επισκέφθηκε ο Θανάσης Παιδής, όπου είχε συνάντηση με...

Δ. Τρικκαίων: Ξεκίνησε η κατασκευή 2 κυκλικών κόμβων στα Τρίκαλα

Ένα ακόμη μεγάλο έργο ουσίας, με λύσεις για την κυκλοφορία οχημάτων, ξεκίνησε ο...

Το 2020 ξεκινά δυναμικά για την πόλη της Βαρκελώνης, καθώς λήφθηκε η σημαντική απόφαση να απαγορευθεί η κυκλοφορία των οχημάτων παλαιάς αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Στόχος είναι η δραστική μείωση των ρύπων, έπειτα από επιπλήξεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την κρίσιμη κατάσταση της ατμόσφαιρας.

- Advertisement -

Βενζινοκίνητα οχήματα προ του 2000 και πετρελαιοκίνητα οχήματα προ του 2006 απαγορεύεται να κυκλοφορούν μεταξύ 7 πμ και 8 μμ στους περισσότερους οδικούς άξονες της πόλης. Δεν αποκλείεται, σύμφωνα με δηλώσεις του δημάρχου Ada Colou, να επιβληθεί καθημερινό τέλος εισόδου, όπως ήδη συμβαίνει στο Λονδίνο, στο Μιλάνο αλλά και στη Στοκχόλμη. Οι πόλεις αυτές αποτελούν παραδείγματα διαχείρισης του αστικού περιβάλλοντος που θα πρέπει να εξεταστούν προσεκτικά, ως προς τις πόλεις της χώρας μας. Υπενθυμίζεται, ότι στα αστικά κέντρα της χώρας μας εισέρχονται καθημερινά ανεμπόδιστα, έστω ως μονά ή ζυγά, οχήματα κάθε ηλικίας και τεχνολογίας.

Στη Βαρκελώνη, από το 2021 θα απαγορευτούν επίσης τα παλαιά φορτηγά και τα λεωφορεία, καθώς δεν θα πληρούν τις απαραίτητες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες. Η Ελλάδα, σε αντίθεση, κατέχει μία από τις πρώτες θέσεις υπέργηρου στόλου φορτηγών αλλά και λεωφορείων (τουριστικών και σχολικών), με τις ηλικίες να φτάνουν και να ξεπερνούν τα 27 έτη.

- Advertisement -

Τα μέτρα στη Βαρκελώνη εκτιμάται πως θα μειώσουν σημαντικά, κατά -15%, τα επίπεδα διοξειδίου του αζώτου, ρύπους για τους οποίους η Ελλάδα βρίσκεται τελευταία στη λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Air Quality in Europe-2018 report). Η Βαρκελώνη στοχεύει να μειώσει τον αριθμό πρόωρων θανάτων, καθώς έχουν καταγραφεί 424 πρόωροι θάνατοι μεταξύ 2010-2017. Στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ΕΕ, καταγράφηκαν 2.900 πρόωροι θάνατοι.

Πρέπει παράλληλα να τονιστεί το σοβαρό πρόβλημα έκθεσης των κατοίκων της Αθήνας και του Πειραιά σε ανεπίτρεπτα υψηλά όρια ηχορύπανσης (90-100 db), με ποσοστό άνω του 60%, με βάση μελέτη του ΥΠΕΚΑ. Μεγαλύτερος παράγοντας ηχορύπανσης είναι ο κυκλοφοριακός φόρτος από την ανεξέλεγκτη είσοδο των οχημάτων σε καθημερινή βάση στο κέντρο της Αθήνας.

Σε συνεργασία με tomanifesto.gr

Ροή Ειδήσεων

Πρόταση μομφής κατά της κυβέρνησης κατέθεσε ο Τσίπρας

Πρόταση μομφής κατά της κυβέρνησης με αφορμή την κακοκαιρία ζήτησε ο Αλέξης Τσίπρας. Αφορμή τόσο η διαχείριση της...

ΚΥΣΕΑ: Νέοι αρχηγοί σε Αεροπορία και Πυροσβεστική- Όλες οι αλλαγές

Με αντικείμενο τις τακτικές κρίσεις για την ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων συνεδρίασε σήμερα υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη,...

Στον δήμαρχο Τρικκαίων το νέο Δ.Σ. των τρικαλινών αστυνομικών

Εθιμοτυπική αλλά και ουσιαστική η επίσκεψη μελών του νέου ΔΣ της Ενωσης Αστυνομιών Υπαλλήλων Τρικάλων στον Δήμαρχο Τρικκαίων....

Βόλος: Καταδικάστηκε συμβολαιογράφος για σύνταξη πλαστής διαθήκης

Υπόθεση διαθήκης που συντάχθηκε από συμβολαιογράφο του Βόλου ενώ η 85χρονη γυναίκα νοσηλευόταν σε κλινική και δεν είχε...

Βόλος: Εν αναμονή της δικαστικής απόφασης για την τύχη των γραμμών του θρυλικού “Μουτζούρη”

Τα ασφαλιστικά μέτρα για το έργο της δημοτικής αρχής Βόλου, που καλύπτει τις γραμμές του ιστορικού τραίνου του...

Δ. Τρικκαίων: Ξεκίνησε η κατασκευή 2 κυκλικών κόμβων στα Τρίκαλα

Ένα ακόμη μεγάλο έργο ουσίας, με λύσεις για την κυκλοφορία οχημάτων, ξεκίνησε ο Δήμος Τρικκαίων. Από την Τετάρτη...

Στην ίδια κατηγορία: