8.2 C
Karditsa
Παρασκευή, 17 Σεπτεμβρίου, 2021

Η Βαρκελώνη απαγορεύει την κυκλοφορία παλαιών οχημάτων

Διαβάστε επίσης:

Λιβανός: Τέλος τα ιστορικά δικαιώματα από το 2022

Αναφερόμενος στις μεταρρυθμίσεις που προκαλεί η νέα ΚΑΠ, στη Συνδιάσκεψη για την ΚΑΠ...

Στύλιος για νέα ΚΑΠ: Ο παραγωγός στην πρώτη γραμμή

"Ο παραγωγός, με τη νέα ΚΑΠ, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. Του δίνονται περισσότερα...

Στη Λάρισα ο ΥπΑΑΤ, Σπήλιος Λιβανός, για το «2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για το βαμβάκι»

Παρουσία του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, Σπήλιου Λιβανού, θα πραγματοποιηθεί σήμερα το μεσημέρι το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για...

Το 2020 ξεκινά δυναμικά για την πόλη της Βαρκελώνης, καθώς λήφθηκε η σημαντική απόφαση να απαγορευθεί η κυκλοφορία των οχημάτων παλαιάς αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Στόχος είναι η δραστική μείωση των ρύπων, έπειτα από επιπλήξεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την κρίσιμη κατάσταση της ατμόσφαιρας.

Βενζινοκίνητα οχήματα προ του 2000 και πετρελαιοκίνητα οχήματα προ του 2006 απαγορεύεται να κυκλοφορούν μεταξύ 7 πμ και 8 μμ στους περισσότερους οδικούς άξονες της πόλης. Δεν αποκλείεται, σύμφωνα με δηλώσεις του δημάρχου Ada Colou, να επιβληθεί καθημερινό τέλος εισόδου, όπως ήδη συμβαίνει στο Λονδίνο, στο Μιλάνο αλλά και στη Στοκχόλμη. Οι πόλεις αυτές αποτελούν παραδείγματα διαχείρισης του αστικού περιβάλλοντος που θα πρέπει να εξεταστούν προσεκτικά, ως προς τις πόλεις της χώρας μας. Υπενθυμίζεται, ότι στα αστικά κέντρα της χώρας μας εισέρχονται καθημερινά ανεμπόδιστα, έστω ως μονά ή ζυγά, οχήματα κάθε ηλικίας και τεχνολογίας.

Στη Βαρκελώνη, από το 2021 θα απαγορευτούν επίσης τα παλαιά φορτηγά και τα λεωφορεία, καθώς δεν θα πληρούν τις απαραίτητες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες. Η Ελλάδα, σε αντίθεση, κατέχει μία από τις πρώτες θέσεις υπέργηρου στόλου φορτηγών αλλά και λεωφορείων (τουριστικών και σχολικών), με τις ηλικίες να φτάνουν και να ξεπερνούν τα 27 έτη.

Τα μέτρα στη Βαρκελώνη εκτιμάται πως θα μειώσουν σημαντικά, κατά -15%, τα επίπεδα διοξειδίου του αζώτου, ρύπους για τους οποίους η Ελλάδα βρίσκεται τελευταία στη λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Air Quality in Europe-2018 report). Η Βαρκελώνη στοχεύει να μειώσει τον αριθμό πρόωρων θανάτων, καθώς έχουν καταγραφεί 424 πρόωροι θάνατοι μεταξύ 2010-2017. Στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ΕΕ, καταγράφηκαν 2.900 πρόωροι θάνατοι.

Πρέπει παράλληλα να τονιστεί το σοβαρό πρόβλημα έκθεσης των κατοίκων της Αθήνας και του Πειραιά σε ανεπίτρεπτα υψηλά όρια ηχορύπανσης (90-100 db), με ποσοστό άνω του 60%, με βάση μελέτη του ΥΠΕΚΑ. Μεγαλύτερος παράγοντας ηχορύπανσης είναι ο κυκλοφοριακός φόρτος από την ανεξέλεγκτη είσοδο των οχημάτων σε καθημερινή βάση στο κέντρο της Αθήνας.

Σε συνεργασία με tomanifesto.gr

Ροή Ειδήσεων

Διευρυμένο πλέγμα στήριξης ρητινοκαλλιεργητών

Η Κυβέρνηση, σε ένα πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ των εμπλεκομένων Υπουργείων και των αρμόδιων Οργανισμών, αλλά και σε επικοινωνία με τους ενδιαφερόμενους, διαμόρφωσε...

Πακέτο μέτρων στήριξης μελισσοκόμων πυρόπληκτων περιοχών

Η Κυβέρνηση, με τη συνεργασία των εμπλεκόμενων Υπουργείων και τον αρμόδιων Οργανισμών, αλλά και σε επικοινωνία με τους...

4 δισ. ευρώ για την ενίσχυση της καινοτομίας θα διατεθούν με το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16/09/2021 στη Θεσσαλονίκη, η εκδήλωση με θέμα «Χρηματοδότηση της καινοτομίας ως μοχλός για περιφερειακή ανάπτυξη»....

Τσιάρας: Αλλαγές στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας -Έργα στο Δικαστικό Μέγαρο Καρδίτσας

Παρουσία του Υπουργού Δικαιοσύνης, Κώστα Τσιάρα, τελέστηκε σήμερα, Παρασκευή, το πρωί ο αγιασμός στο Δικαστικό Μέγαρο Καρδίτσας, ενώ...

Οι δενδροφυτεύσεις ξεκίνησαν από μαθητές/τριες στα Τρίκαλα

Μαθητές και μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου Φλαμουλίου Τρικάλων (οικισμού της πόλης) είχαν τον πρωταγωνιστικό ρόλο...

Καρδίτσα: Διανομή προϊόντων στις οικογένειες του ΚΕΑ-TEBA

Ο Δήμος Καρδίτσας, ως επικεφαλής εταίρος της Κοινωνικής Σύμπραξης στην Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας, σε συνεργασία με όλους τους...

Στην ίδια κατηγορία: